וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמישהו ישרוק כבר לסיום: עונת הבלהות של שופטי ליגת העל

משחקי עונה שנהרסים, הרחקות הזויות, צהובים נעלמים, דגלים נשכחים, והרבה השעיות שלא תורמות דבר לשיפור המצב. האדום התמוה שגרינפלד שלף לאספרייה רק המשיך את העונה הגרועה שאיגוד השופטים ירצה לשכוח במהירות. צפו בשלל המבוכות ורגעי הביזאר (וזה רק על קצה המזלג)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

מחזור 1 - ליאני מתעלם מהמלצת ה-VAR, ומקפח את באר שבע

אנשי המשרוקית לא התמהמהו לפני שהחלו במצעד הטעויות העונה, וכבר במשחק המרכזי של המחזור הראשון נרשמה מבוכה. איתי שכטר הוכשל בבירור ברחבת בית"ר במהלך המחצית הראשונה, לירן ליאני מתעלם וגם כשהוא מקבל את הקריאה משופט ה-VAR אלי חכמון הוא מפטיר: "אין פה כלום כפרה". כעבור חודשיים, אחרי ששובץ למשחק נוער, הוא כבר הודה שטעה. מאוחר מדי, לא?

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

מחזור 3 - עידן לייבה מרחיק את אדי גוטליב אחרי שהותקף על ידי אוהד

האירועים הביזאריים לא פסחו על אף שופט העונה, ובמחזור השלישי הגיע תורו של עידן לייבה להיות חתום על השגיאה התורנית. בתוספת הזמן במשחק של הפועל תל אביב נגד מכבי פתח תקוה, אוהד פרץ לדשא, חבט בעוצמה בשחקן הקבוצה רז טוויזר ורץ לעברו של אדי גוטליב. אחרי שהתכונן לחבוט בו, גוטליב הקדים תרופה למכה והוריד אותו לקרקע. זה זיכה אותו באדום שערורייתי, וגרר השעייה ממושכת של לייבה שאמנם פעל בהתאם לחוקה, אבל נמנע מלהפעיל שיקול דעת פשוט ביותר.

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

מחזור 10 - גרינפלד "מככב" ב-1:3 של מכבי חיפה על הפועל תל אביב

גרינפלד אולי נהנה מרזומה בינלאומי מרשים, אבל בגזרה המקומית - בטח העונה - הוא מציג שיפוט חלש למדי. ב-90 דקות במשחק המרכזי של המחזור ה-10 הוא הצליח לרכז כמה טעויות פטאליות: זה החל כשפסק על פנדל גבולי ביותר לזכות הפועל תל אביב אחרי ספק עבירה של אבו פאני ברחבה, נמשך עם אדום הזוי למאור לוי שתוקן בהתערבות ה-VAR, והסתיים עם התעלמות ממכה ששלח ארנסטס שטקוס לפניו של עומר אצילי ברחבה - שגם היא למזלו תוקנה על ידי שופטי הווידאו, שהצילו אותו בפעם השנייה במשחק.

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 3:1/ספורט1

מחזור 12: פרשת הדגלים

אחד מרגעי השפל של העונה. המשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים באצטדיון בלומפילד נפתח באיחור של למעלה מ-10 דקות מסיבה ביזארית: הקוונים לא מצאו את דגלי הסימון שלהם, וטענו כי אלמוני "גנב" אותם מחדר ההלבשה. בסופו של דבר סופקו להם דגלים מאולתרים, המשחק התנהל כסדרו והסתיים ב-1:1, אבל הבדיחה הייתה על חשבון כולנו, והצוות בראשות אוהד אסולין הורחק לחמישה משחקים.

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

מחזור 12: הצהוב הנעלם של רובי לבקוביץ'

באותו מחזור התרחשה עוד טעות מביכה, הפעם בדופק אפס, אחרי המשחק בין הפועל חדרה לבני סכנין. לבקוביץ' ספג כרטיס צהוב על בזבוזי זמן בדקה ה-95, אבל לירן ליאני שכח להזין אותו באופן תמוה למדי. הטעות תוקנה רק בזכות גולשים עירניים שציינו זאת ברשתות החברתיות, ואחרי שלבקוביץ' שיחק שלא כדין נגד מכבי חיפה. ליאני, אגב, הושעה לחודש וחצי.

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 1:2/ספורט1

מחזור 18: המופע של אביעד שילוח

טעות רדפה טעות גם במחזורים הבאים, אבל הפארסה הבאה התרחשה במשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב. במחצית השנייה גיא בדש עשה עבירה ברוטאלית על מתן חוזז ואמור היה לספוג צהוב שני ואדום, אבל השופט הצעיר הראה כרטיס צהוב דווקא לחלוץ מכבי תל אביב. כעבור שתי דקות, חוזז ביצע עבירה נוספת וראה צהוב שני. הצהובים המשיכו לניצחון 1:3, אבל שילוח ספג אש בצדק ולא שובץ למשחקי ליגת העל במשך תקופה ארוכה.

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מחזור 18: אדום תמוה במשחק העונה השני

גם במשחק העונה השני בין הפועל באר שבע למכבי חיפה הצליח השופט לגנוב את ההצגה. עם הירידה למחצית בטרנר הרוחות התלהטו, ורז מאיר התעמת עם עוזר מאמן באר שבע אריק בנדו. רועי ריינשרייבר החליט להראות למגן מכבי חיפה כרטיס אדום ישיר, למרות שלא נוצר מגע פיזי בין השניים. חיפה שרדה ב-10 שחקנים וניצחה 1:2, אבל גם הפעם חובבי הענף נאלצו להתעסק בהכל חוץ מכדורגל.

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל באר שבע במשחק העונה/ספורט1

מחזור 19 - פפיר והפנדלים של באר שבע

לא חלף מחזור אחד, וכבר נרשמה שערורייה חדשה. ארז פפיר ששובץ למשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע, רשם עוד תצוגת שיפוט חלשה ביותר עם כמה טעויות בולטות. הקבוצה של לוי הייתה ראויה לשני פנדלים ברורים שאיכשהו חמקו מעיניו של פפיר, הראשון אחרי מרפק של מרכוס דיניז לעבר מריאנו באריירו ברחבה, והשני כשבן רייכרט הכשיל בבירור את רמזי ספורי לקראת הסיום. באר שבע אמנם ניצחה 0:1, אבל איגוד השופטים נאלץ לשלוח גם את פפיר לתקופה מחוץ למגרשים.

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מחזור 20 - הסיבה לכרטיס האדום: "מבט מאיים"

עוד רגע מביך לכדורגל הישראלי, שוב בחסות לירן ליאני. הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים בטדי במשחק שדווקא עבר בשלום, עד שליאני החליט להרחיק את חאתם עבד אלחמיד אחרי שריקת הסיום. הסיבה הרשמית: לחיצת יד "חזקה מדי" ו"מבט מאיים" ששלח הבלם לעבר השופט. למחרת, בתקשורת העולמית דיווחו בלגלוג על האדום הביזארי וכתבו: "זו אחת ההרחקות התמוהות בהיסטוריה של הענף".

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

מחזור 28: גרינפלד גונב את ההצגה במשחק העונה השלישי

עוד קרב בין הראשונה לשנייה בטבלה, עוד החלטת שיפוט שמוציאה את החשק. דנילו אספרייה התווכח עם חוסה רודריגס, ספג כרטיס צהוב לא הכרחי (אחרי מחצית אגרסיבית מאוד בה גרינפלד היה יכול לשלוף לפחות שני כרטיסים צהובים על עבירות בזמן משחק), והראה לקולומביאני את האדום אחרי נגיעה קלה נוספת בספרדי של מכבי חיפה. עכשיו גם הוא יושעה, אבל מה יהיה הסוף?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully