וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם תדברו על השופט, אנחנו ניקח אליפות: מכבי חיפה חוגגת ניצחון במשחק העונה

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 7:21

ההרחקה? "מה זה ענייננו בכלל". שערוריית שיפוט? "גם ככה היינו טובים יותר". האליפות שבדרך? "קודם יש לנו פעמיים את מכבי תל אביב". בגלל הגישה, התגובה, השערים היפים וקור הרוח - מכבי חיפה וברק בכר גאים בניצחון על הפועל באר שבע

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהניצחון אמש (שני) על הפועל באר שבע במשחק העונה (0:2) וממש לא מתייחסים לטענות של היריבה כנגד ההחלטה של אוראל גרינפלד להרחיק את דנילו אספרייה. "מה זה עניינינו בכלל?", תהו גורמים במכבי חיפה אמש. "גם לנו הרחיקו שחקן בטרנר ונותרנו בעשרה שחקנים. ולמרות זאת ניצחנו. השופט החליט מה שהחליט וזה לא גורע לשנייה מהניצחון שלנו במשחק מאוד חשוב. גם לפני ההרחקה היינו יותר טובים והיינו קרובים להבקיע כמה פעמים בזמן שהפועל באר שבע לא הגיעה לשום מצב. ניצחנו בצדק מוחלט בלי קשר להחלטת השופט".

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
איזה גול. אבו פאני חוגג עם הקהל/מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה חוגגים, דין דוד, בוגדן פלאניץ', עומר אצילי, דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
ועכשיו, תביאו את מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
האליפות קרובה. בכר/מאור אלקסלסי

לצד השמחה על הניצחון וההתעלמות מטענות הקיפוח של הפועל באר שבע, הדגישו כבר אמש במכבי חיפה וימשיכו לעשות זאת עד המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, ששום דבר עדיין לא גמור ושיש עוד 24 נקודות בקופה. "יש לנו עוד פעמיים לפגוש את מכבי תל אביב, לצאת לטרנר ולפגוש קבוצות חזקות אחרות בפלייאוף העליון, אז יש עוד דרך לעשות כדי לזכות באליפות", הבהיר אמש ברק בכר בשיחה עם התקשורת במסיבת העיתונאים בסמי עופר. בכר הזהיר את השחקנים בחדר ההלבשה בהפסקה לבל יאבדו את הראש ויתעסקו בשטויות מסביב למשחק במחצית השנייה. המאמן הבהיר לשחקנים כי הוא מצפה מהם להיות מרוכזים מאוד דווקא על רקע ההרחקה של דנילו אספרייה ולהבקיע את השערים שיבטיחו את הניצחון. "השחקנים שלי גילו בגרות והתעסקו במה שצריך", אמר אמש בכר.

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אוטוטו החגיגות יתגברו. חיפה/מאור אלקסלסי

בכר הוסיף: "אנחנו לא באים לגנוב אליפות, אלא לקחת אותה. אנחנו יכולים עוד להרים את הרמה שלנו אבל אני גאה בבגרות וברמה של השחקנים. כל המשחקים עם באר שבע היו מאוד קשוחים אבל התעלינו בגישה וזה עזר לנו לנצח את המשחק".

בכר נשאל האם הוא לא מתבאס מכך שידברו על השיפוט ולא על הניצחון של מכבי חיפה ואמר: "מי שרוצה להתעסק בשופט, שיתעסק. אני מתייחס למשחק ולא לשופט. מעולם לא דיברתי על שופט ואני לא מתעסק במה היה קורם אם לא היתה הרחקה. שחקן הורחק וניצלנו את זה. זה הכל. כל מה שמעבר לא מעניין".

מי שיצטרך להיזהר במחזור הקרוב מלספוג צהוב חמישי הוא דין דוד. חלוץ מכבי חיפה יצטרך להישמר מצהוב נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא כדי לא להחמיץ את הדרבי מול הפועל חיפה בחצי גמר גביע המדינה. לעומתו דולב חזיזה וחוסה רודריגס שספגו אמש כרטיסים צהובים, יעדרו מול בני סכנין במחזור ה-30 והם יכולים להיות רגועים לקראת הגביע.

במחזור הבא תתארח מכבי חיפה אצל מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully