וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "בואו נחכה עם החגיגות, כשהאליפות תגיע נסכם"

מאמן מכבי חיפה צינן את ההתלהבות אחרי ה-0:2 על באר שבע: "יש עוד 24 נקודות בקופה". על ברדה: "היה קשה לעשות עליו טריקים". אבו פאני: "מגנים את הפיגועים, אבל יש פוליטיקאים שיתעסקו בזה. אנחנו שחקני כדורגל"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

מכבי חיפה מתקרבת לזכייה באליפות שנייה ברציפות. מוליכת ליגת העל הגדילה את הפער מהפועל באר שבע לשבע נקודות, לאחר שניצחה 0:2 את סגניתה בטבלה בסמי עופר הערב (שני) הודות לשער ענק של מוחמד אבו פאני ושער נוסף - יפה בפני עצמו - של סאן מנחם. הפער ממכבי תל אביב, שתארח את הירוקים בעוד שבוע ועל פי דבריו של ברק בכר לפני המשחק עדיין נמצאת במאבק האליפות, עומד על 10 נקודות.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
האליפות מתקרבת. מכבי חיפה חוגגת בסיום/מאור אלקסלסי

בכר אמר בסיום: "היה משחק אגרסיבי מאוד, בגבול הטעם הטוב. בחצי הראשון היינו יותר טובים, בחצי השני הצלחנו לנצל את היתרון המספרי וצריך לדעת לעשות את זה. אליפות? לפי החישוב שלי, יש עוד 24 נקודות בקופה ומשחקים בין הקבוצות. אנחנו רק בתחילת הפלייאוף, אז בואו נחכה רגע עם החגיגות. אנחנו לא מתעסקים ב'אם', כשזה יגיע נסכם את זה. יש לנו הרבה משחקים בדרך ומשחק מאוד קשה בשבוע הבא".

על המפגש עם חניכו לשעבר אליניב ברדה על הקווים: "הוא מכיר אותי מצוין גם כשחקן וגם כעוזר מאמן, עברנו הרבה דברים היסטוריים ביחד. היה לי קשה לעשות עליו טריקים. היה משחק עונה אמיתי, השחקנים נתנו את הטון על המגרש, למאמנים הייתה פחות השפעה. שתי הקבוצות באו מוכנות. אנחנו אולי התכוננו טוב מנטלית, הרגשתי את השחקנים נותנים הכל ומאוד אהבתי את הגישה".

החלום לאמן בחו"ל: "כל מאמן שואף להגיע הכי גבוה שיש, וגם לאמן מעבר לים, אבל צריך לחכות עם זה. יש לנו סדרת משחקים מאוד עמוסה עכשיו. המטרות שלי קרובות, אני חושב על לבוא מחר לאימון ולהכין את הקבוצה למשחק הבא".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ניצחה את הפועל באר שבע ופתחה פער של 7 נקודות בפסגה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני. מאור אלקסלסי
כבש שער ענק. מוחמד אבו פאני/מאור אלקסלסי

מוחמד אבו פאני, שהבקיע כאמור את השער הראשון, הוסיף: "זה לא שער של אליפות, אבל כן שער חשוב להמשך הדרך. עשינו משחק טוב ותוצאה טובה. הצלחנו לפתוח פער מבאר שבע ואנחנו שמחים על זה. היה משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות. לשמחתנו הגענו מוכנים, עשינו את העבודה כמו שצריך והצלחנו לנצח. לא חושב שלקחנו אליפות, יש עוד שמונה משחקים, יש לנו עוד משחק נגד באר שבע בחוץ ועוד שני משחקים מול מכבי תל אביב. זה פלייאוף קשה מאוד ואנחנו יכולים לאבד נקודות מול כל קבוצה".

על הסוגיה הפוליטית שהתפתחה בנבחרת ישראל אמר הקשר: "שבוע קשה מאוד לכל השחקנים וכל האנשים בארץ. ברור שאנחנו מגנים את כל האירועים שקרו. אנחנו שחקני כדורגל וצריכים להתעסק בכדורגל. יש פולטיקאים שיתעסקו בזה. אנחנו שחקני כדורגל וצריכים להתעסק בזה. היה שבוע מאתגר וקשה לכולם. כולנו מגנים את זה כבני אדם ולא משנה אם זה יהודי או ערבי".

על מאבק האליפות: "אנחנו צריכים להמשיך לנצח, לבוא צנועים ולנצח בכל משחק. נעשה את הדרך שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully