וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים ביקרו את גרינפלד על ההרחקה, ברדה: "מקווה שלא הלכה לרודריגס הכתף"

4.4.2022 / 22:55

גם בבאר שבע וגם באיגוד התאכזבו משני הצהובים המהירים שנשלפו לאספרייה: "החלטה בושה". ברדה: "חושב שההרחקה הכריעה את המשחק"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

אכזבה בהפועל באר שבע לאחר ההפסד 2:0 הערב (שני) למכבי חיפה. הקבוצה של אליניב ברדה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שדנילו אספרייה ראה שני כרטיסים צהובים על סף הירידה להפסקה, בהחלטה שנראית נמהרת מידי מצדו של השופט אוראל גרינפלד. במחצית השנייה מוחמד אבו פאני (61) וסאן מנחם (80) כבש שני שערים נהדרים לזכות המארחת שהשיגה ניצחון שני העונה על היריבה מבירת הנגב בדרך לפתיחת פער של שבע נקודות בפסגה.

בכירים באיגוד מאוכזבים מאוד מההחלטה של השופט הבינלאומי ששלף כרטיס צהוב ראשון לאספרייה על דחיפות הדדיות קלות מול רודריגס שלא קיבל כרטיס דומה מהצד השני ומייד לאחר מכן קיבל את הכרטיס הצהוב השני על תנועת נגיחה לעבר גבו של רודריגס והורחק כתוצאה מזה. בהפסקת המשחק רתחו אנשי הפועל באר שבע על גרינפלד וצעקו לעברו: "החלטה בושה. איך קיבלת כזו החלטה והשארת אותנו בעשרה שחקנים במשחק עונה?".

שחקן הפועל באר שבע דנילו אספרייה. מאור אלקסלסי
הרחקה תמוהה מאוד. אספרייה/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה אמר: "אני חושב שההפסד היום הוא שילוב של היכולת הלא טובה שלנו וגם של החלטות השיפוט. במחצית הראשונה לא היינו טובים, במחצית השנייה ניסינו להניע את הכדור, אבל זה הספיק. אני כן חושב שהאדום לאספרייה הכריע את המשחק, אני מקווה שלרודריגס לא הלכה הכתף (בציניות). אני קווה שנחזור לנצח כבר במשחק הבא".

על המשך דרכו כמאמן: "בסוף העונה אקבל החלטה אם אמשיך לאמן או לא. יש ימים שאני שונא את העבודה, ויש ימים שאני אוהב אותה. אני רוצה להכין את הפועל באר שבע למשחק הבא, וזה כל מה שאני חושב עליו".

על המפגש עם ברק בכר: "מפגש פיקנטי. לצערי לא הצלחתי לנצח אותו למרות שנורא רציתי. המטרה שלנו הייתה להגיע לפה וללחוץ ולא ממש הצלחנו. אחרי 20 דקות זה נראה יותר טוב מבחינתו והצלחנו להחזיק אותם בלי מצבים במחצית הראשונה". על הפציעה של רוקאביציה בחימום: "אין מה לעשות זה חוסר מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully