וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מתוסכלת, עמית מאיר גמר את העונה?

המלאבסים סיימו עוד "משחק שחובה לנצח" עם נקודה בלבד, עידו שחר: "עם תיקו לא נישאר בליגה". חשש שהקשר נפגע ברצועה הצידית

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה סימנה את המפגש עם הפועל חיפה אתמול (שבת) כ"משחק שחובה לנצח בכל מחיר", אך לא הצליחה לכבוש וסיימה ב-0:0. בסיכומו של עוד ערב מאכזב, נותרו המלאבסים עם נקודה בודדת כשהם עדיין מסובכים מאוד בתחתית הטבלה. זה היה המשחק השלישי ברציפות בו שחקניו של ניר קלינגר לא מנצחים, כאשר למזלה של אנשי פתח תקוה גם הפועל ירושלים והפועל נוף הגליל נפרדו ללא הכרעה ומתקשות לצבור נקודות במאבקי ההישרדות בליגת העל.

"זה מעודד שלא ספגנו שער ושמרנו על רשת נקייה, אבל מצד שני, בלי להבקיע לא נצליח לנצח משחקים ואנחנו חייבים לצבור נקודות כדי לשרוד", אמרו במכבי פתח תקוה. "אנחנו מגיעים למצבים ולא כובשים. נשארו עוד חמישה משחקים וכל אחד מהם הוא כמו גמר גביע בשבילנו".

הקשר עמית מאיר נפצע בברכו במהלך המשחק וישנו חשש שהוא סובל מפגיעה באחת הרצועות הצידיות. מאיר הוחלף בעקבות הפציעה והוא צפוי לעבור MRI היום או מחר, כשאם אכן מדובר בקרע חלקי או מלא ברצועה הצידית, הקשר צפוי להחמיץ את חמשת המשחקים שנותרו עד תום העונה ובכך מכבי פתח תקוה תספוג מכה קשה נוספת.

עמית מאיר שחקן מכבי פתח תקוה פצוע. אודי ציטיאט
דאגה בפתח תקוה. עמית מאיר ברגע הפציעה/אודי ציטיאט

הקשר עידו שחר אמר בסיום: "זה משחק שהיינו צריכים לנצח. מה שלא עבד זה החלק האחרון, הרגל המסיימת. יותר מדי החמצות של 200 אחוז גול. לפעמים המזל לא איתך, אבל הפועל ירושלים ונוף הגליל עשו תיקו, שזה לטובתנו, וכרגע אנחנו מעל הקו האדום".

על קצב צבירת הנקודות האיטי הוסיף שחר: "זה לא קצב מזהיר, אבל כל הליגה לא צוברת נקודות ואנחנו בקצב של כולם, שזה גם לטובתנו. כרגע אנחנו נשארים באותו המצב, נקודה לפה ונקודה לשם, ואנחנו בחיים. אי אפשר להישאר בליגה על תיקו. בסופו של דבר צריך לקחת שלוש נקודות. נצטרך לעבוד על הרגל המסיימת למשחקים הבאים ולכבוש שערים, כי בלי זה אי אפשר לנצח".

במחזור הבא תתארח מכבי פתח תקוה אצל מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully