וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל חיפה: "אולי צריך 'להלך אימים' על האיגוד כדי לקבל יחס הוגן"

החיפאים זעמו על פסילת שני השערים של תורג'מן: "כשהטעויות חוזרות נגד אותו צד, מתעוררות תהיות". ניר קלינגר: "לא זוכר החמצה כמו של ניקולאסקו"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

כעס רב היה הערב (שבת) בהפועל חיפה לאחר פסילת שני השערים של אלון תורג'מן ב-0:0 מול מכבי פתח תקוה. בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "מדובר בשתי טעויות שיפוט שמצטרפות לשרשרת טעויות בלתי מתקבלות על הדעת נגד הקבוצה במהלך העונה, כמו פסילת השער של גל אראל מול חדרה, הפנדל החוזר שנפסק לטובת בית"ר ירושלים וכאמור היום במשחק. טעויות קורות, אבל כשהן חוזרות שוב ושוב כנגד אותו צד, מתעוררות תהיות. ייתכן שבכדורגל הישראלי צריך 'להלך אימים' על איגוד השופטים כדי לקבל יחס ראוי והוגן. המועדון מתכוון לשלוח בתחילת השבוע מכתב תלונה חריף בנושא לאיגוד השופטים".

השופט דוד פוקסמן בודק פסילת שער במוניטור. אודי ציטיאט
הפועל חיפה תתלונן. השופט דוד פוקסמן/אודי ציטיאט

המאמן אלישע לוי התייחס גם הוא בסיום לשערים ואמר: "כבשנו שני שערים חוקיים לפי מה שהבנתי, שה-VAR לא קלט אותם לצערי. במשחק אני יכול להבין שטועים, אבל לא יכול להיות שהשופט שיושב ליד המוניטור טועה". על המשחק אמר: "אף אחד לא אוהב 0:0, אבל אני לוקח את התוצאה. המערך הוכיח עצמו מבחינה הגנתית".

בצד השני, ניר קלינגר התייחס להחטאה של יון ניקולאסקו לקראת הסיום ואמר: "אני לא זוכר החמצה כזו. היו לנו החטאות מזעזעות. אנחנו אמורים לרצות יותר, הפועל חיפה לא אמורה 'לתת' לנו את המשחק. יש לחץ, אבל צריך לשחק כדורגל בסוף. אם נתעסק בכדורגל נוכל להישאר בליגה, אבל כרגע אנחנו מתקשים. הייתה רוצה שהאווירה מסביב תהיה טובה יותר, שנהיה כולנו מאוחדים כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully