וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבועיים שיכריעו אם קרסטאיץ' יישאר במכבי תל אביב

3.4.2022 / 6:29

חיפה, באר שבע, גביע, דרבי: ארבעת המשחקים הקרובים יקבעו אם הסרבי מסוגל להרים את הקבוצה, והאם יישאר במכבי תל אביב. מה שבטוח: כולם מבינים שמכבי תל אביב חייבת חיזוק בקיץ (ולקבל בהקדם בחזרה את ביטון וגולסה)

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

ארבעת המשחקים הקרובים של מכבי תל אביב, שלושה בליגה ואחד בגביע המדינה, יכריעו בשאלה האם מלאדן קרסטאיץ' ימשיך לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. שתי תוצאות התיקו איתן פתחה מכבי תל אביב את הפלייאוף העליון, לפני שבועיים מול בני סכנין ואמש (שבת) מול מכבי נתניה (1:1), הרחיקו את הקבוצה מהמאבק על האליפות ופגעו מאוד במניות של המאמן - שערב הכניסה לפלייאוף היה מסומן בעיני רבים, כולל גורמים בכירים במכבי תל אביב, כמי שצריך להמשיך ולאמן את מכבי תל אביב לפחות בעונה הבאה ואולי אף לשתי עונות, על פי האופציה שקיימת בחוזהו.

אלא שקרסטאיץ', כמו פטריק ואן לוון בדיוק לפני שנה, לא הצליח להיכנס בצורה חלקה לפלייאוף ואחרי מסע מרשים בן חודשיים במהלכו הוביל את הקבוצה לקאמבק למאבק האליפות, נעצרה מכבי תל אביב בשני המשחקים מול מכבי נתניה ובני סכנין, קבוצות שמכבי תל אביב לא הצליחה לנצח העונה אף שפגשה כל אחת מהן שלוש פעמים.

אנריק סבוריט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מסמל את האכזבה. ז'ראלדש/ברני ארדוב

כעת הפנים למה שעומד לקרות תוך שבועיים. החל מה-11 באפריל ועד ה-25 באפריל תחווה מכבי תל אביב מקבץ של ארבעה משחקים שיכריע לאן פניה בעונה הבאה. האם זה יקרה עם המאמן הסרבי או שלא. זה יתחיל ביום שני הבא מול מכבי חיפה בבלומפילד, וימשיך כעבור שישה ימים עם הפועל באר שבע בטרנר. אלה יהיו שני משחקי ליגה בהם יתבקש הסרבי להראות שהוא יכול להרים מחדש את הקבוצה אחרי שהיא איבדה הרבה אוויר אחרי אמש. שלושה ימים לאחר מכן שוב תפגוש מכבי תל אביב את הפועל באר שבע והפעם בגביע המדינה במשחק שייערך בבלומפילד ואמור לתת לה יתרון.

אם לא די בכך, כעבור חמישה ימים תארח מכבי תל אביב את הפועל תל אביב לדרבי הראשון בפלייאוף והיא תרצה להמשיך לשמור על הרצף הארוך של ההצלחות שיש לה במשחקי הדרבי בשנים האחרונות.
ארבעת המשחקים הללו ייתנו הרבה אינדיקציה באשר לקרסטאיץ', שעדיין לא אמר מהצד שלו, האם הוא רוצה להמשיך במכבי תל אביב. ההערכה היא שאם מיטש גולדהאר ירצה אותו, הוא יישאר, אך כאמור הדברים תלויים גם בו.

בין אם קרסטאיץ' יהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה, ובין אם מיטש גולדהאר יחליט שהוא מנחית מאמן אחר, במכבי תל אביב מפנימים יותר מתמיד עד כמה הקבוצה זקוקה בעונה הבאה לחיזוק משמעותי לסגל. במועדון היה מי שדיבר אמש על כך שהקבוצה זקוקה למגוון רחב של שחקנים בעונה הבאה, גם ישראלים וגם זרים, כדי לבנות משהו הרבה יותר איכותי שיוכל להתמודד מתחילת העונה על אליפות. לא ברור עדיין אילו שחקנים ישראלים משמעותיים יכולה מכבי תל אביב להביא, אבל היא תהיה בתחרות על כל שחקן ישראלי איכותי שיכול לעזור לה.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מזכיר קצת את המסלול של ואן לוון. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

עד אז תצטרך כאמור מכבי תל אביב להרים את עצמה ולו רק כדי להגיע במומנטום חיובי למשחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע. בקבוצה מקווים שדן ביטון יחזור כבר למשחק הקרוב מול מכבי חיפה. בתחילה חשבו בקרית שלום שהפציעה בקרסול של ביטון שלשום לא היתה חמורה, אבל אז הוא הגיע אתמול בבוקר לאימון הקל שעורכת הקבוצה ועידכן שהוא לא יכול לשחק ויצטרך להצטרף לאייל גולסה שהיה ברור כבר שלשום שאינו כשיר. "לאבד את גולסה וביטון יחד לאותו משחק זה לא פשוט", אמרו אמש במכבי תל אביב. "אלה שניים מטובי השחקנים שלנו ובטח משחקני הקישור הטובים ביותר שלנו וכשהם לא משחקים, האיכות של מכבי תל אביב נפגעת מאוד".

ברנדלי קובאס מכבי תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
שוב לא הצליח להשפיע. קובאס/ברני ארדוב

המשחקים שישלימו את המחזור בפלייאוף:
מכבי חיפה - הפועל באר שבע (שני, 20:30)
הפועל חדרה - קרית שמונה (ראשון, 19:00)
בית"ר ירושלים - מ.ס אשדוד (ראשון, 20:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully