וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי נתניה שחן עזרא סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך

עודכן לאחרונה: 2.4.2022 / 23:10

הקשר שנכנס כמחליף ובישל את ה-1:1 מול מכבי תל אביב, התלונן על כאבים ומירר בבכי בחדר ההלבשה לאחר המשחק. יעבור בדיקות מקיפות הלילה

מערכת וואלה!

חן עזרא נתן הערב (שבת) את אחד המשחקים הכי טובים העונה במכבי מכבי נתניה. הקשר נכנס בהפסקה מול מכבי תל אביב, בישל לאביב אברהם את שער השוויון ב-1:1 ויצר עוד כמה מצבים.

אלא שלאחר המשחק בחדר ההלבשה עזרא מירר בבכי אחרי שהרגיש כאבים חזקים בברך. עזרא אמר לסובבים אות שהוא חושש שמדובר בקרע ברצועה הצולבת. הקשר יעבור בדיקות מקיפות עוד הלילה ובנתניה יקוו שהחשש של עזרא לא יתממש. אם אכן זו הפציעה, כמובן שעזרא גמר את העונה וייאלץ לעבור תקופת שיקום ארוכה.

חן עזרא מכבי נתניה. ברני ארדוב
בנתניה מקווים שהחשש שלו יתבדה. עזרא חוגג במשחק הערב/ברני ארדוב

רן קוז'וך, עוזר מאמן מכבי נתניה שעמד על הקווים במקום בני לם המורחק, אמר: "התחלנו את המשחק מצוין, גול שלהם שהגיע מטעות הכניס אותם למומנטום. דיברנו במחצית שצריכים להיות אמיצים, בכל פעם שאנחנו אמיצים אנו משחקים מדהים. עלינו אמיצים וזה מה שהביא לנו את הנקודה. המטרה שלנו היא להגיע לאירופה".

כובש שער השוויון אביב אברהם: "אני שמח על זה. היה לי שבוע מוצלח, שיחקתי בנבחרת בהרכב במשחק לא פשוט והיום חזרנו לליגה. מסתכלים קדימה. לא נכנסו למשחק מספיק טוב, אבל במחצית השנייה היה שיפור גדול. לחצנו, תקפנו, יזמנו והגענו להמון מצבים. בסופו של דבר אני חושב שתיקו משקף, למרות שהיינו טובים יותר במחצית השנייה. יש עוד מספיק משחקים כדי להביא נקודות בפלייאוף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully