וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תמתין ל-MRI של חן עזרא: "הרגשתי את הברך זזה"

הקשר שרגלו גובסה אמר לחבריו: "קרעתי את הצולבת", אך הרופאים עוד לא קבעו כך סופית. בקבוצה "מתפללים נס" ולמרות התחושה שפספסו ניצחון, החמיאו לקארצב ולברקוביץ'

מערכת וואלה!

מכבי נתניה יצאה בתחושת אכזבה גדולה מהתיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב אמש (שבת). לאחר מחצית ראשונה פחות טובה, הקבוצה של בני לם השתלטה לחלוטין על המשחק אחרי ההפסקה והחמיצה מספר מצבים קורצים מול השער של דניאל פרץ. "פספסנו ניצחון", אמרו בקבוצה, "זה היה משחק שהיינו צריכים לקחת. מכבי תל אביב הייתה חסרת אונים מולנו, בעיקר בחצי השני, וחבל לא שידענו להכריע את המשחק".

התוצאה הזו, בצירוף ההפסד של בני סכנין להפועל תל אביב, השאירה את נתניה חזק בתחרות על המקום הרביעי. במחזור הקרוב יפגשו היהלומים את אותה סכנין, ובמועדון סימנו את המשחק ככזה שיהיה קריטי במאבק על המקום באירופה.

מי שהדאיג את אנשי המועדון הוא הקשר חן עזרא, שנפגע בברכו ופונה מכר הדשא על אלונקה. החשש הוא שהשחקן הוותיק, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה והיה מצוין, קרע את הרצועה הצולבת. בלילה נלקח עזרא לסדרת בדיקות בבית חולים ורגלו גובסה עד צילום ה-MRI שיבצע מחר. הרופאים שבדקו את הקשר לא היו יכולים לקבוע בוודאות כי מדובר בקרע ברצועה הצולבת. "נתפלל לנס, נמתין לפענוח הצילום", אמרו במכבי נתניה. עזרא מירר בבכי בכניסה לחדר ההלבשה ואמר לשחקניו שהיו לידו: "קרעתי את הצולבת, הרגשתי את הברך זזה". בני לם חיבק אותו וניסה להרגיעו.

עוד בוואלה!

ללא ניצחון בפלייאוף העליון: רק 1:1 למכבי תל אביב מול מכבי נתניה

לכתבה המלאה
עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שוב היה דומיננטי במרכז השדה. קארצב/ברני ארדוב

באשר למשחק עצמו, במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מכך שבפעם השלישית העונה, מכבי תל אביב לא הצליחה לנצח אותם. עדן קארצב, שהציג יכולת נפלאה, זכה למחמאות רבות בסיום וגם אמיר ברקוביץ', שנכנס כמחליף ועשה עבודה נפלאה באגף ימין, שמע המון מילים טובות. הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שלא שיחק אמש בגלל הרחקה, ישוב להרכב במשחק הקרוב נגד בני סכנין.

ברנדלי קובאס מכבי תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
עוד משחק ליהלומים בלי הפסד למכבי תל אביב/ברני ארדוב

המשחקים שישלימו את המחזור בפלייאוף:
הפועל חדרה - קרית שמונה (ראשון, 19:00)
בית"ר ירושלים - מ.ס אשדוד (ראשון, 20:15)
מכבי חיפה - הפועל באר שבע (שני, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully