וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי בישל והרצף שלו נעצר, פ.ס.וו חזרה מ-3:0 ל-3:3 מול טוונטה

עודכן לאחרונה: 2.4.2022 / 22:31

זהבי הכין לפרמן ובוסקאלי השלים קאמבק אדיר עם נגיחת שוויון בדקה ה-94, אבל אייאקס ניצחה ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה

תקציר: טוונטה - פ.ס.וו איינדהובן 3:3/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן להטה במרץ וערן זהבי נבחר לשחקן החודש של הליגה ההולנדית, אבל את אפריל החלה הערב (שבת) עם התרחקות מתואר האליפות, למרות קאמבק אדיר מ-3:0 ל-3:3 מול טוונטה. אייאקס צלחה מוקש חוץ משלה, כשביצעה מהפך וניצחה 1:3 את כרונינגן. כעת יתרונה בפסגה עומד על ארבע נקודות ולסיום העונה נותרו רק שישה מחזורים.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
איזה קאמבק של פ.ס.וו. ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport

האצטדיון באנסחדה אירח את שתי הקבוצות החמות בליגה, כשפ.ס.וו הגיעה אחרי שישה ניצחונות רצופים וטוונטה עם ארבעה. המדורגת רביעית החלה בבליץ אדיר עם צמד של ריקי ואן וולפסווינקל ושער של מיכל פלאפ, שקבע 0:3 בדקה ה-25. אבל פ.ס.וו לא ויתרה וידעה לצאת מהבור. זהבי אמנם לא כבש הפעם, אחרי שמצא את הרשת בכל ששת המשחקים הקודמים, אך בישל לג'ואי פרמן בדקה ה-35 וראה את קודי גאקפו חוזר מפציעה ומקטין בדקה ה-53. הישראלי הוחלף בדקה ה-72 ואז, עמוק בתוך תוספת הזמן, הבלם אוליבייה בוסקאלי מנע הפסד ראשון מול טוונטה מאז מאי 2013. גם 0:3 לא הספיק למארחת, שתחכה לניסיון ה-17.

אוליבייה בוסקאלי שחקן פ.ס.וו איינדהובן נוגח לרשת טוונטה מול לארס אונרשטאל. ANP Sport, GettyImages
הציל את פ.ס.וו. אוליבייה בוסקאלי/GettyImages, ANP Sport

דקה 4: דרומל יצא רע לכדור גובה, אגרף על ג'ושוע ברנט והכדור פגע במגן והמשיך לרשת של איינדהובן. טוונטה חגגה, אבל צוות ה-VAR אותת והשער נפסל בגלל שהכדור פגע בידו של הכובש.

דקה 13: גול! לימניוס העביר כדור טוב מצד שמאל והסקורר ואן וולפסווינקל לא התקשה לכבוש מול שער חשוף את ה-13 שלו העונה. 0:1 לטוונטה.

דקה 19: גול! רוטס שלח כדור ארוך לוואן וולפסווינקל, שהטעה את השומר שלו ובעט פנימה. 0:2 לטוונטה, פ.ס.וו בצרות.

דקה 25: גול! המארחת עושה ככל העולה על רוחה. רוטס רשם בישול שני, כשהעביר כדור מצד ימין ופלאפ המתין בפינה הרחוקה וכבש. 0:3 גדול לטוונטה.

דקה 35: גול! אחרי שני ניסיונות שלו שהחטיאו את המסגרת, זהבי מצא במסירה חכמה את פרמן שכבש מקצה הרחבה. פ.ס.וו צימקה ל-3:1.

דקה 53: גול! גאקפו, שהיה אחד משלושה שחקנים שנכנסו עם פתיחת המחצית השנייה, חתך משמאל וסובב אל הרשת. פ.ס.וו לא מוותרת וזה רק 3:2.

דקה 72: זהבי פינה את מקומו לטובת ויניסיוס.

דקה 90+4: גול! דרמה אדירה באנסחדה, כאשר הבלם בוסקאלי ניצל יציאה לא טובה של אונרשטאל ונגח את השוויון של פ.ס.וו, שחזרה מ-3:0 ל-3:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully