וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוד ואן ניסטלרוי מונה למאמן פ.ס.וו איינדהובן: "חלמתי על זה"

קבוצתו של ערן זהבי הודיעה כצפוי כי חלוץ העבר יחליף את רוג'ר שמידט החל מהקיץ. ואן ניסטלרוי: "זה הרגע הנכון לעשות את זה"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:5, שער ובישול לערן זהבי/ספורט1

לא ברור האם ערן זהבי ימשיך לעונה נוספת בפ.ס.וו איינדהובן, אבל הערב (רביעי) התברר מי יהיה מאמן הקבוצה לאחר הודעה רשמית, כצפוי, על מינויו של חלוץ העבר רוד ואן ניסטלרוי. פ.ס.וו נאבקת העונה עם אייאקס על אליפות הולנד, תפגוש אותה גם בגמר הגביע והעפילה לרבע גמר הקונפרנס ליג, אבל המאמן רוג'ר שמידט הודיע שיעזוב בקיץ והיורש שלו מגיע מקבוצת המילואים. פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה לשעבר, יהיה חלק מהצוות ואמור להדריך את המאמן החדש בתחילת דרכו.

"תמיד חלמתי לאמן את פ.ס.וו", אמר ואן ניסטלרוי לאתר הרשמי. "עבדתי בצורה אינטנסיבית עם המנכ"ל הנוכחי טון חרברנדס בשנים האחרונות וידעתי שאני מסוגל להשיג קריירה כמאמן. תחילה חשבתי שאני זקוק לעוד שנה של צבירת ניסיון, אבל לפעמים דברים קורים אחרת. זה הרגע הנכון לעשות את הצעד הבא".

עוד אמר: "המינוי של מרסל ברנד כמנכ"ל הבא והשיחות בינינו, נתנו את הדחיפה האחרונה לה הייתי זקוק כדי לקבל את ההחלטה. פ.ס.וו מתחילה עידן חדש בקיץ ואני שמח לתרום את חלקי. יש לנו שאיפות ואנחנו רוצים ליצור משהו מיוחד לטווח ארוך. אני נרגש מהמשימה הזו".

המנהל הספורטיבי ג'ון דה יונג בירך: "לכולנו יש אמון מלא ביכולות של רוד. הוא חזק, מנהיג מלא השראה ואין שני לו בכל הקשור למחויבות ומוסר עבודה. ואן ניסטלרוי צבר ניסיון חשוב בתוך המועדון, אבל גם בנבחרת הלאומית, ואנחנו בטוחים לחלוטין שהוא מוכן לתפקידו הראשון כמאמן בוגרים. אנו משוכנעים כי לפניו קריירה ארוכה ומוצלחת, בתמיכה פרד רוטן ושאר צוות האימון".

ואן ניסטלרוי בן ה-45 היה פעמיים שחקן העונה ומלך שערי הליגה במדי איינדהובן, אליה הגיע מהירנביין ב-1998. הוא היה שותף לשתי אליפויות וסך הכול כבש 77 שערים בכל המסגרות, כאשר ארבעה היו בעונה השלישית שבה חווה פציעה קשה. אחריה הוא עבר למנצ'סטר יונייטד וקרע רשתות במדיה במשך חמש שנים, ומשם המשיך לריאל מדריד, המבורג ומלאגה.

בנבחרת היו לוואן ניסטלרוי 35 שערים ב-70 הופעות, ולאחר פרישתו שימש כעוזר המאמן הלאומי בשתי קדנציות שונות - תחילה אצל חוסה הידינק ולאחר מכן אצל רונאלד קומאן. בין שתי הקדצניות הדריך את קבוצת הנוער של פ.ס.וו והעונה אימן כאמור את קבוצת המילואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully