וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי אתה שתגיד דבר כזה?!": עבאס סואן הגיב לדרישת ערן זהבי

קשר העבר במתקפה חריפה ברדיו צפון 104.5FM בעקבות דרישת החלוץ שהשחקנים הערבים בנבחרת יגנו את הפיגועים: "ככה לא מתנהג מנהיג"

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

עבאס סואן, כדורגלן העבר שכיכב בבני סכנין, עבר בשיאו למכבי חיפה וגם זכה לייצג את נבחרת ישראל ב-12 משחקים בין השנים 2004 ל-2006, התראיין היום (שישי) בתכניתו של יוני הללי ברדיו צפון 104.5FM, "הללי אורגינל", ויצא במתקפה חריפה נגד ערן זהבי שדרש מהשחקנים הערבים בנבחרת לגנות את הפיגועים האחרונים.

"כולנו בלי יוצא מן הכלל במדינה מגנים כל רצח, הריגת אנשים וכל מה שנוגע לפגיעה בבני אדם. לא צריך שזהבי יסית ויגיד לשחקים בגלל שהם מהמגזר הערבי שהם צריכים לעשות כך וכך.. מי אתה שתגיד דבר כזה?!", אמר סואן הזועם מיד בפתח דבריו בריאיון.

עוזר מאמן בני סכנין עבאס סואן בבית הדין. קובי אליהו
"היינו חברים, אפילו יותר מחברים". סואן/קובי אליהו

סואן גם התייחס לפוסט של חאתם עבד אלחמיד, שגם זהבי תמך בו: "לא חייבים לעשות מה שערן זהבי אומר, אני לא רוצה לעשות שום קשר ולתת דין וחשבון לזהבי. מנהיג צריך להתנהג בהתאם למנהיג, בטח אחד שהיה קפטן הנבחרת. הפוסט של חאתם עבד אלחמיד היה פוסט מאוד מרגש ונכון ואנחנו תומכים במה שהוא כתב".

עוד אמר סואן על זהבי: "יש הרבה דרכים לומר דברים כאלה לשחקנים, וכן אני כועס שזה נאמר בתקופה כזו ועם כל הבלאגן שהיה. למה להוסיף שמן למדורה?", תהה כוכב העבר.

לסיכום סיפר סואן על ימיו בנבחרת: "בתקופה שלי היו יחסים מצוינים בין כל השחקנים, יחסים שנשמרו עד היום. אפילו עם המאמן אברהם גרנט. הייתי כל הזמן עם השחקנים היהודים - שזו מילה שאני אומר עכשיו רק כדי להסביר את הדברים, מבחינתי כולם אותו הדבר - היינו חברים, אפילו יותר מחברים. הייתי בחדר עם פיני בלילי ועם שחקנים אחרים, בכלל לא הייתה אווירה מתוחה ואסור שזה יקרה, לא בקבוצה ולא בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully