וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיכוי האחרון לאליפות והשינויים שמתכנן קרסטאיץ' מול נתניה

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 21:41

מכבי תל אביב מאמינה ביכולתה להיאבק על התואר, אבל מבינה שמעידה נוספת מול הקבוצה שאותה לא ניצחה העונה תסיים את הסיפור: "הכי חשוב שלא תהיה אצלנו ירידת מתח אחרי סכנין". ז'ראלדש וסה בתמונת ההרכב. קארצב השלים אימון מלא ויפתח מנגד, שלמה במרכז בהגנה של לם

מחזור 28הסתיים02/04/2022
מכבי נתניה
  • אברהם (53)
1:1
  • (23) ריקן
מכבי תל אביב
תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

מכבי תל אביב

במכבי תל אביב יודעים שהמשחק מחר בנתניה (שבת, 20:00, ספורט4) הוא ההזדמנות האחרונה שנותרה להם להיאבק על האליפות העונה. הפסד שתי הנקודות היקרות מול בני סכנין במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון, יחייב את הקבוצה של מלאדן קרסטאיץ' לקחת מחר שלוש נקודות מול יריבה אותה היא לא ניצחה העונה. כל תוצאה אחרת תסגור קרוב לוודאי סופית את סיפור האליפות, שנפתח מחדש אחרי ריצה נהדרת של מחזיקת הגביע תחת המאמן הסרבי.

בקרית שלום זוכרים היטב שאחד ההפסדים הצורבים ביותר העונה היה מול מכבי נתניה בחוץ, כאשר הקבוצה כבר הוליכה ובכל זאת סיימה את המשחק בתבוסה. דבריו של בני לם, מאמן מכבי נתניה, שסגר את הסיפור מבחינת מכבי תל אביב וקבע אתמול במסיבת העיתונאים שלו כי למכבי תל אביב כבר אין סיכוי לזכות באליפות אחרי התיקו שלה מול בני סכנין, עשויים אף הם לעורר את שחקני מכבי תל אביב שמחפשים כל אלמנט על מנת להרים לעצמם את המוטיבציה לקראת מחר.

שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, אנריק סבוריט, אנדרה ז'ראלדש. מאור אלקסלסי
שלושתם בתמונת ההרכב. גולסה, סבוריט וז'ראלדש שהתאושש מפציעה/מאור אלקסלסי

"הכי חשוב שלא תהיה אצלנו ירידת מתח אחרי התיקו מול סכנין. שום דבר עדיין לא הוכרע בליגה ויש לנו עוד ארבעה מפגשים מול מכבי חיפה והפועל באר שבע. יש 27 נקודות בקופה והכל אפשרי, אבל קודם צריך לנסוע לנצח את נתניה שעשתה לנו המון בעיות העונה", אמרו הבוקר במועדון.

קרסטאיץ' עצמו, ששיחק קצת תופסת מול נבחרת ישראל והתבטא פעמיים בעניין שחקני הסגל מאור קנדיל ומתן בלטקסה, שוקל לעבור לשחק עם ארבעה בהגנה ולהחזיר את דן ביטון ל-11. אנדרה ז'ראלדש כבר כשיר אחרי הפציעה שעבר והוא עשוי לפתוח בהרכב כמגן ימני אחרי האלתור שיצר הסרבי כשהציב בעמדה הזו את טל בן חיים. התלבטות נוספת של קרסטאיץ' היא האם לפתוח עם ז'וזואה סה כבלם ולהעביר את אנריק סבוריט לתפקידו המקורי כמגן שמאלי.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, ז'וזואה סה, אנריק סבוריט, דן גלזר, גבי קניקובסקי, אייל גולסה, דן ביטון, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

ז'וזואה סה שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
גם הוא עשוי לפתוח. סה/אריאל שלום

מכבי נתניה

מכבי נתניה שפתחה את הפלייאוף העליון עם הפסד 4:1 להפועל באר שבע, תנסה לחזור מחר לתמונת המאבק על המקום הרביעי כשתארח את מכבי תל אביב. במועדון התאכזבו מקצב מכירת הכרטיסים לאוהדי הקבוצה ובסופו של דבר היציע המזרחי יוקצה רק לאוהדי מכבי תל אביב. נכון לעכשיו צפויים להגיע כ-5000 אוהדים תל אביביים למשחק והצפי הוא שבאצטדיון יהיו כעשרת אלפים צופים בסך הכל.

"זה משחק שיכול להראות את הכיוון שלנו בפלייאוף הזה", אמרו במועדון. "כבר ניצחנו העונה את מכבי תל אביב ואין שום סיבה שלא נעשה את זה שוב". בצד המקצועי, הבשורה הטובה הגיעה מכיוונו של הקשר עדן קארצב, שהיה בספק בגלל כאבים בברכו. הקשר, שיפגוש את האקסית, השלים היום אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב. רז שלמה ישוב למרכז ההגנה ויפתח במקומו של פלאמן גלאבוב המורחק. עומרי גנדלמן יתופקד כבלם ופארפה גיאגון, שנכנס כמחליף במשחק נגד באר שבע, יפתח בהרכב יחד עם אביב אברהם ובוריס אינו בקישור.

הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, רז שלמה, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', עדן קארצב, בוריס אינו, אביב אברהם, פארפה גיאגון, איגור זלאטנוביץ', פטריק טוומאסי.

עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ערך אימון מלא ויפתח. קארצב/ברני ארדוב

טריוויה

* 145 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 36:71 בניצחונות ועוד 38 לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי נתניה רק פעם אחת ב-11 המפגשים האחרונים, וזה קרה בסיבוב הראשון העונה, כאשר המארחת חגגה 2:4 גדול במשחק הבכורה של בני לם. אגב, רביעייה הייתה גם בניצחון שקדם לכך: 1:4 בינואר 2019.

* מכבי נתניה הפסידה במחזור הקודם בבאר שבע אחרי 14 מחזורים בהם הייתה בלתי מנוצחת, אז היא תנסה לשמור על הרצף הביתי: שבעה משחקי ליגה ללא הפסד. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז עונת 2010/11, אז לא הפסידה בתשעה משחקי בית רצופים.

* רצף הניצחונות של מכבי תל אביב נעצר במחזור הקודם עם 0:0 מול בני סכנין, אבל היא בלתי מנוצחת ב-11 משחקי הליגה האחרונים, במהלכם שמטה רק ארבע נקודות. ברצף הזה יש תשעה ניצחונות והתיקו הנוסף פרט לסכנין היה מול נתניה (2:2 ביתי).

* מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה ללא תיקו חוץ העונה במסגרת הליגה. יש לה ארבעה הפסדים ותשעה ניצחונות כאורחת, כולל רצף פעיל של חמישה. בעונה שעברה השיגה שבעה ניצחונות חוץ רצופים.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: נתניה
קהל: 11104

משחקי המחזור ה-28:

שבת, 16:00: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל (ספורט4)
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט4)
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט3)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully