וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "מכבי תל אביב איבדה סיכוי לאליפות כשלא ניצחה את סכנין"

מאמן מכבי נתניה לקראת המשחק בשבת (20:00, ספורט4): "אנחנו רואים את השלד שלנו נשאר בשנה הבאה, גנדלמן יכול להגיע לבונדסליגה". הבלם: "אנחנו בדרך חזרה להיות מועדון ענק"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:4/ספורט1

התבוסה 4:1 בידי הפועל באר שבע קטעה למכבי נתניה רצף של 14 משחקים ללא הפסד בליגת העל, ובשבת היהלומים ינסו לחזור למסלול הניצחונות כשיארחו את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-28 (20:00, ספורט4). הבוקר (חמישי) המאמן בני לם ערך את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המפגש עם הצהובים.

מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
מאמן מכבי נתניה בני לם/ברני ארדוב

"אני יודע שמכבי תל אביב תמיד עושה משהו לקהל. יש יוקרה במשחקים האלה. ספגנו 4:1 מהפועל באר שבע, אבל מכבי נתניה משחקת כדורגל טוב ונמשיך להציג את הכדורגל שאנחנו רוצים גם אם נפסיד", אמר לם, שהתייחס לעובדה שקבוצתו טרם הפסידה למחזיקת הגביע העונה: "הם בתקופה הרבה יותר טובה מאשר כששיחקנו נגדם. זו קבוצה מאומנת ברמה גבוהה מאוד, אבל גם להם לא יהיה קל. ברגע שהיא לא ניצחה את סכנין, מכבי תל אביב סיימה את המרוץ לאליפות שלה כי הפער גדול מאוד. יש משחק בין מכבי חיפה לבאר שבע, שאם חיפה תנצח, מבחינתי זה סוגר את מרוץ האליפות".

המאמן דיבר על כך שלא מעט שחקנים שלו זומנו לנבחרות, ונשאל לגבי האפשרות שהקבוצות הגדולות ינסו "לחטוף" אותם בעונה הבאה: "הכיף הכי גדול שלי כמאמן הוא לראות ארבעה שחקנים שלנו בהרכב הנבחרת. זו ההצלחה הכי גדולה של מכבי נתניה, זה מוכיח שיש עתיד. כל מאמן שואף שהשחקנים שלו יתקדמו לרמות הגבוהות. לקבוצות בארץ? היום מדברים בכל הארץ על מכבי נתניה ואומרים שהכי כיף לראות אותה. מבחינתנו הפלייאוף זה מדד לשנה הבאה. מכבי חיפה ומכבי תל אביב מועדונים גדולים, אבל מכבי נתניה גם מתחילה להיכנס לשם. אנחנו רואים את השלד נשאר בשנה הבאה, בתוספת של כמה שחקנים נוכל לדבר הרבה".

לם שיבח גם את עומרי גנדלמן, שישב לצדו, וחזר מהנבחרת הצעירה: "יש לי ביטחון כשאני רואה את עומרי באישיות והמנהיגות שלו. הוא לא עושה פרצופים בין אם הוא בלם או מגן שמאלי, זו זכות גדולה וכראייה לכך כולם מדברים עליו היום בארץ. הוא גם היה כבר בנבחרת הבוגרת. אבל שופטים אותך על המשחק הבא, כדורגל הוא מקצוע אכזר ומהר מאוד ישכחו את כל מה שעשינו. אני מאמין שהוא יכול להגיע לבונדסליגה, האישיות לפעמים יותר חשובה מהכישרון. ולא רק הוא, יש עוד כמה בדרך".

עוד בוואלה!

בני לם לשחקני הצעירה: "הבאתם כבוד לנתניה". קארצב בספק לשבת

לכתבה המלאה
עומרי גנדלמן, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"יכול לשחק בבונדסליגה". עומרי גנדלמן/ברני ארדוב

גנדלמן הוסיף: "זו זכות גדולה לשחק בנבחרות, אלך לאיפה שיקראו לי בגאווה ואעשה את המקסימום. להיות שחקן מוביל זו השאיפה שלי. אני רוצה לברך את נבחרת הנוער על ההישג המדהים, מי שחי את השחקנים האלה לא מופתע. מלבד הכישרון של הנבחרת הזו, יש שחקנים עם אופי מדהים. בצעירה אנחנו מאוכזבים כי השגנו נקודה משש, אבל אנחנו מרוצים מהמצב שלנו וביוני יש שני משחקים חשובים. כל משחק בפלייאוף הוא כמו גמר. אנחנו רוצים להראות לאיפה מכבי נתניה שייכת. אנחנו מתקדמים להיות בחזרה מועדון ענק, רוצים להיות בין הקבוצות שכולם מדברים עליהן. הוכחנו השנה שאנחנו לא מפחדים מאף קבוצה, לא באים להסתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully