וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס עוקבת: ג'אנלואיג'י דונארומה שוקל חזרה לאיטליה

ב"גאזטה" דווח כי השוער, שלא מרוצה בצרפת, חושב על קאמבק לסרייה A ומי שמקווה לצרפו היא הגברת הזקנה, אולם חוזהו מהווה מכשול

תקציר: איטליה - צפון מקדוניה 1:0/ספורט1

העונה הנוראית שעוברת עליו בפריז סן ז'רמן הביאה את ג'אנלואיג'י דונארומה לשקול חזרה לאיטליה, כך דווח הבוקר (חמישי) ב"גאזטה דלו ספורט". בעיתון הגדול מארץ המגף טוענים כי השוער רחב המימדים לא מרוצה בצרפת, כאשר מי שעוקבת בעניין אחר מצבו היא יובנטוס, שנקשרה עם דונארומה בקיץ האחרון לפני החתימה שלו בפריז.

עם זאת, חוזהו העצום של דונארומה במועדון מעיר האורות מהווה מכשול לא קטן. השוער חתום לחמש שנים בשכר של שבעה מיליון יורו לעונה, לפני בונוסים שיכולים להקפיץ את הסכום ל-10 מיליון. בדיווח נכתב כי בעקבות חוקי המס באיטליה, הישארות של "ג'יג'יו" לעונה נוספת בצרפת עשויה להקל על יובנטוס או כל קבוצה אחרת להחתים אותו ב-2023. הגברת הזקנה קיוותה לשים את ידיה על השוער הבכיר בכדורגל האיטלקי כבר ב-2017, אך דונארומה נשאר במילאן עד תום חוזהו בשנה שעברה.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה מול שחקן פריז סן ז'רמן מרקיניוס, ג'אנלואיג'י דונארומה. David Ramos, GettyImages
לא נהנה בצרפת. דונארומה במשחק הבלהות מול ריאל מדריד/GettyImages, David Ramos

רק לפני תשעה חודשים מיצב את עצמו דונארומה כאחד השוערים הטובים בעולם, כשהצטיין בדו קרב הפנדלים בגמר היורו בדרך לזכייה של נבחרת איטליה. אלא שהעונה הנוכחית הביאה בעיקר אכזבות עבורו: מעבר לעובדה שלא זכה לקביעות בין הקורות בגלל התחרות הגדולה עם קיילור נבאס הוותיק, פריז סן ז'רמן הצליחה רק בליגה הצרפתית הבלתי-תחרותית, בעוד מליגת האלופות היא הודחה לא מעט בגלל טעות קשה של דונארומה בגומלין שמינית הגמר מול ריאל מדריד. אם לא די בכך, בשבוע שעבר איטליה נכשלה בענק בפלייאוף המונדיאל ותפספס את הטורניר בקטאר בעקבות הפסד ביתי 1:0 לצפון מקדוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully