וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תציע 100 מיליון יורו על ג'וד בלינגהאם

לפי "בילד", הבלאנקוס סימנו את הקשר בן ה-18 של דורטמונד כיורשו של מודריץ' וינסו לצרפו בקיץ 2023. גם ליברפול צפויה להיאבק על רכישתו

לוק שואו כובש וקובע 0:1 לזכות נבחרת אנגליה מול איטליה, גמר יורו 2020/ספורט1

ריאל מדריד סימנה את היורש של לוקה מודריץ'. ב"בילד" הגרמני פורסם אתמול (שני) שהבלאנקוס נערכים ליום שאחרי מודריץ', הקשר הקרואטי בן ה-36 שמסיים את חוזהו בעוד כחודשיים ואמנם צפוי בקרוב לחתום לשנה נוספת, וכבר יודעים את מי הם רוצים לראות במקומו במרכז השדה החל מעונת 2023/24.

מדובר בג'וד בלינגהאם בן ה-18, קשר בורוסיה דורטמונד בכמעט שנתיים האחרונות שריאל מדריד מוכנה לשלם תמורתו 100 מיליון יורו בתקווה שיצטרף אליה בקיץ 2023, כך על פי "בילד". בנוסף לריאל מדריד, קבוצה נוספת שמחזרת אחר בלינגהאם זו תקופה ארוכה היא ליברפול, כשלשני המועדונים ברור שהקיץ הוא לא ישוחרר והכוונה היא להיאבק על שירותיו בשנה הבאה.

ג'וד בלינגהאם שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
סומן על ידי ריאל מדריד לקיץ 2023. בלינגהאם/רויטרס

חוזהו הנוכחי של בלינגהאם יסתיים בקיץ 2025, אבל בריאל מדריד נערכים מעכשיו לקיץ הבא בתקווה שיוכלו לגבור על המתחרות האחרות ולשים את היד על הקשר הצעיר ומהבטיח. למעשה, נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס לא מסתפק בארלינג הולאנד ובקיליאן אמבפה בלבד, אולם צירופם דורש השקעה משמעותית ועל כן הוא ימתין שנה נוספת עם ההצעה לדורטמונד על בלינגהאם, אבל כבר עתה העביר מסרים בכל הנוגע לתג המחיר הגבוה שאותו הוא מוכן לשלם.

בלינגהאם החל את דרכו המקצוענית בברמינגהאם מליגת המשנה באנגליה וכבר בינואר 2020 זכה לחיזור מצד כל מועדוני הפאר, בזמנו פורסם כי ברמינגהאם סירבה להצעה בגובה כ-20 מיליון ליש"ט עבורו ממנצ'סטר סיטי, אלא שכעבור חצי שנה הוא נמכר לדורטמונד תמורת 25 מיליון יורו לפני בונוסים שונים וכך הפך לשחקן בן ה-17 היקר בהיסטוריה.

ברמינגהאם אף הגדילה לעשות כשהודיעה על הפרשת המספר שלו, כך שאף שחקן הקבוצה לא ילבש יותר את החולצה עם המספר 22 על הגב. כיום נמנה באופן קבוע גם על סגל נבחרת אנגליה, כשנה וחצי אחרי הופעת הבכורה במדי שלושת האריות ולאחר ששותף ביורו האחרון והפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם ששיחק באליפות אירופה - בגיל 17 ו-349 ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully