וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני על כריסטיאנו רונאלדו: "אוהב לצלול, פאקינג מעצבן"

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 13:06

ריו פרדיננד "מתנשא", רונאלדו "עדיין מעצבן", לאלכס פרגוסון הוא אמר "ללכת לה*דיין": ויין רוני נזכר בתקריות משעשעות מהעבר

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

ויין רוני התארח בשיחה חופשית לעיני קהל (ששילם 300 ליש"ט למפגש הפומבי) והתייחס בצורה משוחררת למספר סוגיות, כולל שיתוף הפעולה שלו עם שחקנים לאורך הקריירה ודעתו על קולגות.

כך למשל רוני דיבר על כריסטיאנו רונאלדו, שלצדו זכה במנצ'סטר יונייטד בשלל תארים, כולל ליגת האלופות, אבל גם היה יריב שלו במדי נבחרת אנגליה כשפגשה את פורטוגל. "כריסטיאנו היה כל כך פאקינג טוב אבל במקביל גם כל כך פאקינג מעצבן", אמר רוני, "אני מניח שעכשיו הוא כבר לא כל כך טוב, אבל כנראה שהוא עדיין כזה מעצבן".

במונדיאל אנגליה הפסידה 3:1 לפורטוגל בפנדלים ברבע הגמר, ורוני הורחק, בין השאר בגלל שרונאלדו הפעיל לחץ על השופטים לכאורה. "הוא אוהב לצלול", אמר רוני על רונאלדו, וסיפר על התקרית: "לא היו לי איתו בעיות. דיברתי אחרי המשחק במנהרת השחקנים. אמרתי לו 'אין לי בעיה עם זה שגרמת להרחקה שלי', כי אני בעצמי ניסיתי במחצית הראשונה לגרום לשופט להוציא לך צהוב על צלילה...

"אני אנגלי, הוא פורטוגלי, וכשאנחנו משחקים אני לא שם עליו *ין. הוא לא חבר שלי. אבל כשהמשחק נגמר, אנחנו שוב חברים".

וויין רוני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פה גדול מכה שנית. רוני/רויטרס

על ריו פרדיננד: "מנצ'סטר יונייטד שילמו לי הרבה כסף כדי שאשים את הכדור ברשת. אמרתי לו, 'תעשה את העבודה שלך ופשוט תמסור לי את הכדור, תמסור אותו לרונאלדו, תפסיק להתעסק עם הכדור'. ריו הוא שחקן טוב, אבל לפעמים הוא שוכח שהוא בלם. הוא מאוד מתנשא".

על קרלוס טבס, עמו שיחק: "אהבתי לשחק איתו, הייתי בא אליו לראות ליגת האלופות, היינו נוסעים ביחד, אבל לפעמים הייתי מדבר איתו, ובאמת, לא היה לי מושג מה הוא אומר, לא הבנתי מילה אחת שיוצאת לו מהפה, הוא ממלמל".

על אלכס פרגוסון: "סר פרגוסון ניסה להחתים אותי כשהייתי בן 14. הוא היה בטלפון ודיבר עם אמא ואבא שלי. הם אמרו לי, 'אלכס פרגוסון בטלפון, מנצ'סטר יונייטד רוצה להחתים אותך'. אמרתי להם, 'תגידו לו שילך לה*דיין, אני רוצה לשחק באברטון'. אחר כך כבר הבנתי, וחתמתי ביונייטד רק בגלל ובשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully