וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה שבה למקום השלישי אחרי 2:3 דרמטי על כפר סבא

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 21:02

האורחת מחקה פיגור כפול כשיצחק (87) דייק מ-11 מטר, אך פדידה נגח לרשת בחלוף שתי דקות וקבוצתו במרחק שתי נקודות מעלייה. הפסדים לעכו ולרעננה בפלייאוף התחתון

מחזור הפתיחה של משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית הגיע לסיומו רק היום (שני) עם שלושת המשחקים האחרונים. אחרי שביום שישי המוליכה בני ריינה מעדה, בני יהודה הובסה על ידי הפועל פתח תקוה ואתמול נכנעה מ.ס. כפר קאסם להפועל אום אל פאחם, הערב סקציה נס ציונה גברה בביתה 2:3 על הפועל כפר סבא בתום דרמה גדולה והיא במרחק שתי נקודות בלבד מכפר קאסם שבמקום השני וארבע הפרש מריינה שבפסגה.

בפלייאוף התחתון, הפועל רמת גן הותירה את התחתית רותחת עם 0:2 על הפועל עכו וכך עשתה גם הפועל ניר רמת השרון שניצחה 0:2 את הפועל רעננה.

סקציה נס ציונה - הפועל כפר סבא 2:3

אחד המשחקים הטובים ביותר של העונה בליגה הלאומית. אחרי שסקציה וכפר סבא נפרדו בשני המשחקים הקודמים ביניהן ב-1:1, הפעם החבורה של ניר ברקוביץ' השכילה לנצח את ההתמודדות, לטפס למקום השלישי ולצמק את הפער מהפסגה לארבע נקודות ומהמקום השני לשתיים בלבד, וכל זאת על אף שבדקה ה-87 איבדה יתרון כפול.

סקציה, קבוצת הבית הטובה ביותר העונה בליגה, עלתה ליתרון משער של איתי רוטמן (17) והכפילה את יתרונה כשגם לבאן קוטליה מצא את הרשת בדקה ה-35 והוריד את קבוצתו להפסקה ב-0:2 מבטיח, אלא שכפר סבא, שצברה רק שתי נקודות מתוך 18 האחרונות, לא ויתרה וצימקה משער של וואליד דרוויש בדקה ה-52.

הדרמה הגדולה הגיעה כאשר לזכות כפר סבא נפסק פנדל גבולי בדקה ה-87 שאותו גיל יצחק תרגם ל-2:2 נפלא, אבל שתי דקות חלפו ואז דור כוכב הרים מצוין מצד ימין מצא את ראשו של מור פדידה, שעלה גבוה ונגח מקרוב את שער הניצחון שחיסל כמעט סופית את סיכוייה של כפר סבא להעפיל בתום העונה ומנגד בהחלט החזיר ובגדול את סקציה לתמונת העלייה.

ניר ברקוביץ' מאמן סקציה נס ציונה. אודי ציטיאט
עוד ניצחון יקר. ניר ברקוביץ'/אודי ציטיאט

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רעננה 0:2

זה לא היה מפגש שהתעלה לרמה גבוהה, אבל בסופו רמת השרון שמרה על המומנטום אחרי הרביעייה המרשימה לרשת הפועל כפר סבא, השיגה ניצחון שני רצוף וטיפסה למקום הראשון בפלייאוף התחתון. רמת השרון כעת במרחק של חמש נקודות מעכו שבמקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן וביתרון שש נקודות על רעננה שבמקום ה-15 ולפני האחרון ממנו נושרים לליגה א'. אור אוסטוינד הבקיע ראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, יוסי מקונן כבש את השני של רמת השרון בתוספת הזמן של המחצית השנייה וכך הסתבכה כהוגן רעננה שצברה שתי נקודות בלבד מתוך 15 האחרונות והפסידה לראשונה העונה לשכנתה מהשרון.

עוד בוואלה!

מאבק העלייה נפתח: הפועל אום אל פאחם ניצחה 0:2 את מ.ס. כפר קאסם

לכתבה המלאה
שחקני הפועל רמת גן חוגגים עם דור אדרי. אודי ציטיאט
ניצחון קריטי בתחתית. שחקני הפועל רמת גן/אודי ציטיאט

הפועל רמת גן - הפועל עכו 0:2

האורחת מעכו החזיקה מעמד במשך 71 דקות. היא אמנם לא כבשה, ניכר עליה שהתקשתה ללא מלך השערים שלה קארים אבובקאר שריצה עונש השעיה וספק אם הייתה מנצחת בפעם השנייה בלבד ב-18 המשחקים האחרונים, אבל לפחות הייתה ב-0:0 שהיה מוסיף למאזנה נקודה יקרה. בסופו של דבר, האורדונים שנמצאים בתקופה טובה ורק אתמול הודיעו על הארכת חוזהו של המאמן רוני אוואט לעונה נוספת, כבשו פעמיים תוך שלוש דקות - תחילה היה זה שגיא דרור ובדקה ה-74 מיקו ממן נעץ את המסמר השני שסידר להפועל רמת גן את המקום העשירי (השני בפלייאוף התחתון) וכך היא הצליחה להגדיל את הפער ביניהן לחמש נקודות.זהו גם היה המשחק השמיני ברציפות בו הפועל רמת גן לא מפסידה לעכו (חמישה הסתיימו בתיקו).

שאר משחקי המחזור:

פלייאוף עליון:

מכבי בני ריינה - הפועל אדומים אשדוד 0:0
הפועל פתח תקוה - בני יהודה 0:4
מ.ס. כפר קאסם - הפועל אום אל פאחם 2:0

פלייאוף תחתון:

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 1:0
הפועל עפולה - בית"ר תל אביב בת ים 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully