וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק העלייה נפתח: הפועל אום אל פאחם ניצחה 0:2 את מ.ס. כפר קאסם

לפני המשחק קבוצות הצמרת חששו שפאחם לא תתאמץ, אבל שערים של גיא דהן (1) ומוחמד מחאג'נה (90) סיבכו את הקבוצה של נוסבאום ושימחו את הפועל פתח תקוה ונס ציונה

מחזור הפתיחה של הפלייאוף בליגה הלאומית נמשך היום (ראשון) עם המפגש בפתח תקוה שבו מ.ס. כפר קאסם המדורגת שנייה הפסידה במפתיע 2:0 להפועל אום אל פאחם. ביום שני ייערכו עוד שלושה משחקים: אחד בפלייאוף העליון ושניים בפלייאוף התחתון.

מהראן ראדי שחקן מ.ס. כפר קאסם מול אילון אלימלך שחקן הפועל אום אל פאחם. דני מרון
הפסד מפתיע. מהראן ראדי מול אום אל פאחם במחזור הסיום בעונה שעברה/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - הפועל אום אל פאחם 2:0

את מחזור הסיום של העונה שעברה קשה לשכוח. הפועל אום אל פאחם ניצחה אז 1:2 את מ.ס. כפר קאסם עם שער בדקה ה-89 שעורר חשדות רבים וקריאות לחקירה. השער ההוא שלח את אום אל פאחם למבחנים והיא שרדה בליגה, בעוד הפועל פתח תקוה ירדה. אלא שפאחם ושלומי דורה, אז מאמן כפר קאסם, עשו תיקון והפעם שימחו את המלאבסים עם ניצחון מפתיע מאוד שפתח לגמרי את מאבק העלייה וסיבך את הקבוצה של עמיר נוסבאום, שרחוקה רק שלוש נקודות מהמקום השלישי.

גיא דהן העלה את האורחים ליתרון אחרי פחות מדקה בעקבות טעות איומה של יונתן עוזר שוער כפר קאסם. המארחת לחצה כדי להשוות, אבל דווקא פאחם הייתה מסוכנת יותר ובדקה ה-55 עידן שמש רשם את החמצת העונה כשבעט לשמיים ממטר מול שער ריק. אלא שההחמצה הזו לא עלתה ביוקר לפאחם, שבדקה ה-90 יצאה למתפרצת קטלנית ומוחמד מחאג'נה הבטיח את הניצחון שלא עזר יותר מדי לקבוצה שלו אבל סיבך את כפר קאסם ושימח בעיקר את הפועל פתח תקוה ונס ציונה, שיכולה להתקרב מאוד למקום השני אם תנצח מחר את הפועל כפר סבא.

תוצאות משחקי יום שישי

פלייאוף עליון:

מכבי בני ריינה - הפועל אדומים אשדוד 0:0
הפועל פתח תקוה - בני יהודה 0:4

פלייאוף תחתון:

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 1:0
הפועל עפולה - בית"ר תל אביב בת ים 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully