וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

38 נקודות לאדם סמית', הפועל חולון הביסה 77:99 את הפועל תל אביב

הגארד השווה שיא נקודות עונתי בליגה וצלף תשע שלשות, המארחת התפוצצה עם ערב נהדר מחוץ לקשת. האדומים יאבקו על הכרטיס לבית העליון במחזור הסיום מול גליל עליון

אחרי שהוביל את הפועל חולון לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, אדם סמית' המשיך הערב (שני) בתקופה הנפלאה שלו וסיפק קונצרט יחיד ב-77:99 על הפועל תל אביב במשחק השלמה בליגת העל בכדורסל. הגארד השווה את השיא העונתי בליגה של בריון אלן מהפועל אילת (שעשה זאת בשתי הארכות) עם 38 נקודות, קלע 9 שלשות (רחוק שלשה אחת בלבד משיא כל הזמנים של דורון ג'מצ'י) ולא הותיר סיכוי לאורחת, שתאבק על מקומה בבית העליון במחזור הסיום נגד הפועל גליל עליון.

אחרי פתיחה צמודה ויכולת טובה של עידן זלמנסון, שהיה היחיד שתפקד באדום במחצית הראשונה, המארחת ברחה עם ריצת 0:15. קבוצתו של דני פרנקו ניסתה לצמצם פערים אך שחקניו של גיא גודס הוציאו עצבים אחרי התבוסה לגליל עליון וברחו בזכות רצף שלשות נוסף. זלמנסון, ג'יי פי טוקוטו ורז אדם עשו קולות של קאמבק, אך סמית' התעורר עם שמונה נקודות רצופות וחרץ את גורל המשחק. פרט לסמית' הלוהט, כריס ג'ונסון בלט עם 15 נקודות, זלמנסון בלט אצל האורחת עם 20 נקודות, אך האדומים התקשו עם שלוש שלשות בלבד בכל ההתמודדות.

שחקני הפועל חולון עם אדם סמית'. ברני ארדוב
קונצרט. שחקני הפועל חולון עם סמית'/ברני ארדוב
דני פרנקו עם שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ערב מתסכל. פרנקו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1: ג'יי פי טוקוטו ליקט את ריבאונד ההתקפה אחרי שהחטיא מקו העונשין וקלע בדרך ל-3:3. פול סטול וג'יימס יאנג קלעו סלים קשים, אך שלשה של אדם סמית' השיבה את היתרון לחולון - 7:8. עידן זלמנסון החל להפגין דומיננטיות בצבע, ושבע נקודות שלו קבעו 14:16 להפועל תל אביב. היתרון המשיך לעבור מצד לצד אחרי עוד שלשה של סמית', גיא פניני מצא את כריס ג'ונסון בצבע, הפורוורד קבע 16:21 למארחת. רפי מנקו השלים ריצת 0:10 עם שלשה בסוף שעון הזריקות וקבע 16:24 לחולון בסיום הרבע הראשון.

כריס ג'ונסון, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
הפועל חולון ברחה עם ריצת 0:15. ג'ונסון/ברני ארדוב
עידן זלמנסון, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סחב על גבו את האדומים במחצית הראשונה. זלמנסון/ברני ארדוב

רבע 2: כריס ג'ונסון הגדיל את הריצה של המארחת ל-0:15 עם חמש הנקודות הראשונות של הרבע, לוטן אמסלם ואיגור קולשוב הגיבו ועצרו את הסחף. אחרי שישה אסיסטים בשש דקות על הפרקט, פניני איפס כוונות ודייק מחוץ לקשת - 23:34 להפועל חולון. זלמנסון המשיך בעבודה הטובה בצבע, אך שלשה של סמית' קבעה יתרון 28:39 וגרמה לדני פרנקו להזעיק פסק זמן. בחזרה ממנו, טוקוטו השלים מהלך נהדר של שלוש נקודות עם סל ועבירה. ג'ונסון קלע שני סלים רצופים, מנקו קבע 37:47 להפועל חולון בהפסקה.

שחקן הפועל תל אביב ג'יימס יאנג מול שחקן הפועל חולון גיא פניני. ברני ארדוב
ערב מוצלח מבחינת אסיסטים. פניני מול יאנג/ברני ארדוב
טיירוס מגי, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
מסייע לסמית'. מגי/ברני ארדוב

רבע 3: סמית' פתח את הרבע עם שלשה קשה, טיירוס מגי דייק אף הוא מחוץ לקשת וקבע 37:53 לחולון. מנקו וסמית' המשיכו ביכולת הנהדרת של המארחת משלוש וקבעו את הפרש השיא - 42:63. פול סטול הגיב עם השלשה הראשונה של האורחת במשחק והקטין ל-63:45. המופע הפרטי של סמית' נמשך עם שמונה נקודות רצופות והפער גדל ל-53:73. רז אדם צלף מנגד וצימק, 56:73 לחולון אחרי שלושה רבעים.

ג'יי פי טוקוטו, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יכולת טובה שלו לא מספיקה. טוקוטו/ברני ארדוב
שחקן הפועל חולון טיירוס מגי מול שחקן הפועל תל אביב גיל בני. ברני ארדוב
בריחה של המארחת. מגי מול בני/ברני ארדוב
אדם סמית', שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
רותח מחוץ לקשת. סמית'/ברני ארדוב

רבע 4: אדם המשיך מהיכן שעצר, ופתח את הרבע האחרון עם שלשה שהקטינה ל-73:59. טוקוטו וזלמנסון המשיכו בפתיחה הנהדרת של האדומים לרבע האחרון, וחולון הזעיקה פסק זמן ביתרון 63:75. סמית', עם השלשה השמינית שלו, הגדיל את היתרון ל-63:78. חמש נקודות נוספות של מי אם לא סמית' העלו אותו ל-36 נקודות ואת הפועל חולון ל-67:86. המארת המשיכה לדייק מחוץ לקשת בדקות הסיום, בדרך ל-77:99 ענק.

קלעו להפועל חולון: אדם סמית' 38 (9/13 מחוץ לקשת), כריס ג'ונסון 15 (8 ריבאונדים), טיירוס מגי 13, ג'ו רגלנד 11, רפי מנקו 8, מייקל קייזר 6, גיא פניני (7 אסיסטים) ועידו רומי 3 כ"א, פרדריק בורדיון 2. שותפו ולא קלעו: אופק פוגלמן ואיתן ינאי.

קלעו להפועל תל אביב: קלעו להפועל תל אביב: עידן זלמנסון 20 (8 ריבאונדים), ג'יי פי טוקוטו 17, רז אדם ופול סטול 10 כ"א, ג'יימס יאנג 7, בר טימור 6, לוטן אמסלם 3, ג'וש אוונס ואיגור קולשוב 2 כ"א. שותף ולא קלע: גיל בני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully