וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "פאו מוכשרת, נצטרך להמשיך באותה אינטנסיביות בהגנה"

28.3.2022 / 16:18

מאמן מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום נגד פנאתינייקוס מתחתית הטבלה (שלישי, 19:00): "נפגוש קבוצה מסוכנת, אין משחקים קלים ביורוליג"

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב המריאה היום (שני) לאתונה לקראת משחק החוץ שלה נגד פנאתינייקוס (שלישי, 19:00). המשחק היה אמור להיערך לפני כחודש, לפני שמספר שחקנים אצל הצהובים חלו בקורונה ונדחה בשעה שאלופת ישראל התכוננה לצאת ליוון. מכבי מגיעה למשחק עם מאזן של 13 ניצחונות ו-11 הפסדים, במקום השישי בטבלת היורוליג, ואילו יריבתם איבדה כל סיכוי להעפיל לפלייאוף ומדורגת במקום ה-14 עם שבעה ניצחונות בלבד לצד 17 הפסדים.

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס. אודי ציטיאט
ימשיך ביכולת מהמשחק מול ריאל מדריד? אוואנס/אודי ציטיאט

במכבי התכוננו בימים האחרונים למשחק הזה כמבחן חשוב מאוד לקראת שלב הפלייאוף אליו צפויה הקבוצה להעפיל באופן רשמי בקרוב. הצהובים הפסידו 10 מ-11 משחקי החוץ האחרונים שלהם ביורוליג, כשבשלושת האחרונים הם מובסים בהפרש ממוצע של 19 נקודות. בסך הכל השיגה מכבי שלושה ניצחונות חוץ במשך כל העונה, ואין ספק שמדובר בנקודה החלשה ביותר שלה.

בקבוצה מודעים לכך שפנאתינייקוס סיימה את דרכה במפעל, אך זה לא מנע ממנה לקלקל את התוכניות של באיירן מינכן בשבוע שעבר, ובבית הקבוצה הירוקה חזקה מאוד ומקשה על היריבות שלה.

הצהובים שמו דגש על כמה נקודות משמעותיות לקראת המשחק, כשכמובן ירצו לעצור את משחק הפנים של פאו, למנוע את ריבאונד ההתקפה ולאבד כמה שפחות כדורים כדי לתת ליריבה הביתית פחות הזדמנויות לנקודות קלות. בצד ההתקפי במכבי מקווים להמשיך לבנות על הכושר הטוב של קינן אוואנס, ג'יילן ריינולדס וג'יימס נאנלי.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. דני מרון
צריך להמשיך באותה יכולת בהגנה. אבן/דני מרון

מאמנה הזמני של הקבוצה, אבי אבן, דיבר לפני ההמראה: "אנחנו בחלק האחרון של העונה הסדירה, רוצים לשמור על המומנטום מהשבוע שעבר. נפגוש קבוצה מסוכנת מאוד, שבדיוק ניצחה יריבה טובה (באיירן מינכן) בבית ונצטרך להיות מוכנים כי אין משחקים קלים ביורוליג".

"בשבוע האחרון ניצחנו את המשחקים דרך ההגנה, עצרנו קבוצות טובות על 58 ו-74 נקודות. נצטרך להביא את אותה אינטנסיביות הגנתית כי פנאתינייקוס מאוד מוכשרת התקפית למרות שהיא לא בחלק העליון של הטבלה. כדי לנצח שם נצטרך שוב לעשות את אותה עבודה הגנתית".

"הגענו לרגע בו צריכים לבוא לכל משחק כדי לנצח, קודם כל כדי להיכנס לפלייאוף ואז כדי לבסס את המקום שלנו. אנחנו בישורת האחרונה, צריכים לבוא הכי חדים שאפשר לכל משחק".

אם התוצאות מול הקבוצות הרוסיות עדיין היו נספרות, ניצחון על פאו היה מסדר לצהובים מאזן חיובי. אבן הגיב על כך ואמר: "לא מתעסק במאזן חיובי או לא, מסתכל רק על המשחק הבא, זה מה שמעסיק אותנו. ברור שכל קבוצה רוצה לסיים במאזן הכי טוב שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully