וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת העונה בלאומית: מכבי ראשון לציון צפויה לעבור שינוי בהנהלה

הכתומים מתנהלים ללא יו"ר כבר חודש וחצי וקרובים לירידה אחרי 34 שנים בליגת העל. מבנה הבעלות הצפוי בעונה הבאה: איש עסקים שיוביל את המועדון עם תמיכה כספית מהעירייה

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

מכבי ראשון לציון התקרבה אמש (ראשון) משמעותית לירידת ליגה לראשונה אחרי 34 עונות רצופות בליגת העל, עם הפסד ביתי 84:77 להפועל אילת. שישה מחזורים לסיום העונה, הכתומים מדורגים במקום האחרון במרחק של שלושה משחקים מהפועל באר שבע שנמצאת מעליהם, וסביר להניח שהם יאבדו סיכוי להישאר כבר במחזורי הפתיחה של הבית התחתון.

בעיר היין קיוו לחזור אמש לחיים, אלא שמחצית שנייה חלשה מאוד גרמה להם לשמוט יתרון דו ספרתי על החבורה מאילת, ולהעמיק את המשבר בו הם מצויים. בסיום המשחק הקהל התומך של הקבוצה הביע את מחאתו על ההפסד והעונה החלשה מאוד של המועדון.

נתנאל ארצי, מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
עונה מאכזבת לכתומים. נתנאל ארצי/ברני ארדוב

מאז ה-10 בפברואר מתנהלת מכבי ראשון לציון ללא יושב ראש, אחרי שיצחק פרי התפטר מתפקידו והשאיר את הספינה ללא קברניט ברגעיה האחרונים. ביום בו פרי הודיע על סיום דרכו, הודיע ראש העיר רז קינסטליך כי יקיים ישיבת חירום ויחליט על יו"ר חלופי, אלא שעד עתה לא מונה אחד כזה והכתובת הבכירה היא מנכ"ל הקבוצה גלעד זיו.

לוואלה! ספורט נודע כי בעירייה פועלים כדי לנסות וליצור שינוי במבנה הניהול במועדון לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית. ככל הנראה, מי שיעמוד בראש המערכת יהיה איש עסקים שינהל את העמותה המחזיקה בקבוצה, וישקיע כספי משלו בתוספת התקציב שתעביר העירייה. המטרה היא לסגור את נושא הניהול עוד לפני סיום העונה הקרובה, על מנת להתחיל בהכנות בצורה המהירה ביותר ולעזור לקבוצה להבטיח את החזרה לליגת העל תוך שנה אחת בלבד.

בצד המקצועי יתקבלו ההחלטות רק לאחר שייסגר הנושא הניהולי, כאשר המאמן דרור כהן, שהחליף את גיא גודס במהלך העונה, יקבל את ההודעה על עתידו במועד זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully