וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ניצחה גם את גולדן סטייט, אבדיה קלע 14 נקודות

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 6:40

הוויזארדס רשמו ניצחון שני ברציפות, 115:123, הישראלי המשיך בכושרו הטוב (3 מ-4 מהשלוש) והוסיף 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, במשחק שלישי ברציפות עם דאבל פיגרס. הווריירס ספגו הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים, קיספרט כיכב עם 25

דני אבדיה מדבר אחרי הדאבל-דאבל מול דטורויט/האתר הרשמי של וושינגטון בעברית

וושינגטון ממשיכה בניסיונותיה לסיים את העונה בטעם טוב, והלילה (בין ראשון לשני) היא השיגה ניצחון שני רצוף כשגברה 115:123 על גולדן סטייט. עבור הוויזארדס זהו ניצחןן שני ברציפות, ומה שמשמח לא פחות זה השיפור בכושרו של דני אבדיה, שהלילה קלע 14 נקודות מול הווריירס והמשיך בכושרו הטוב. וושינגטון אומנם מתעוררת מאוחר מדי ורחוקה מהפלייאוף והפלייאין (מאזן 42:32), אבל מראה שיש לה פוטנציאל גם בלי שני כוכביה הגדולים, בראדלי ביל וקייל קוזמה הפצועים. מנגד, גולדן סטייט (27:48) רשמה הפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים, והקבוצה של סטיב קר בדעיכה נמשכת.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס, קולע מול שחקן גולדן סטייט אנדרו וויגינס. רויטרס
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס, קולע מול שחקן גולדן סטייט אנדרו וויגינס/רויטרס
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס, קולע מול גולדן סטייט. רויטרס
הידית התאפסה. אבדיה/רויטרס

וושינגטון הוליכה לאורך כל המשחק. המארחת הוליכה 24:28 בתום הרבע הראשון, ואז רשמה ריצת 6:20 כדי לפתוח פער והובילה 39:57. גולדן סטייט הצליחה לצמק, ירדה להפסקה בפיגור 59:51. וושינגטון שוב ברחה לפער דו ספרתי במחצית השנייה, אבל הווריירס קטעו את הפער ל-5 בלבד 32.5 שניות לסיום. בצד השני תומאס סאטורנסקי קלע אחת מהקו וקבע 115:121, קליי תומפסון החטיא שלשה, והמשחק הוכרע סופית.

דני אבדיה, כאמור, השלים עוד משחק מעודד, עם 14 נקודות באחוזים טובים: 5 מ-9 מהשדה, 3 מ-4 מהשלוש (1 מ-2 מהעונשין). הישראלי הוסיף עוד 7 ריבאונדים, חטיפה אחת ו-4 אסיסטים ב-28 הדקות שלו, ושוב נראה מלא ביטחון, כשהוא מציג שילוב של חדירות אגרסיביות לסל יחד עם קליעות מבחוץ. זאת פעם שלישית ברציפות שאבדיה מסיים משחק עם מספר דו ספרתי של נקודות, ובסך הכל פעם שישית בשמונת המשחקים האחרונים. כזכור, במשחק הקודם של וושינגטון, מול דטרויט בליל שישי, אבדיה קבע שיא קריירה של 21 נקודות.

דני אבדיה ושחקני וושינגטון וויזארדס. Kevin Dietsch, GettyImages
דני אבדיה ושחקני וושינגטון וויזארדס/GettyImages, Kevin Dietsch
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס, מול גולדן סטייט. Kevin Dietsch, GettyImages
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס, מול גולדן סטייט/GettyImages, Kevin Dietsch

מי שהפעם סיים כקלע הבולט של וושינגטון הוא קורי קיספרט, שצלף 6 מ-9 מהשלוש בדרך ל-25 נקודות. בסך הכל וושינגטון סיימה את המשחק עם ערב השלשות הכי יעיל שלה העונה, כשצלפה 16 מ-28 מעבר לקשת, 57 אחוז. קונטביוס קולדוולפול קלע 22 נקודות עם 3 מ-3 מהשלוש, וקריסטפס פורזינגיס קלע 23 והוסיף 9 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים.

מנגד, גולדן סטייט ממשיכה לאבד את זה. היא אומנם שוב שיחקה בלי סטפן קרי הפצוע, גם אנדרה איגודלה וג'יימס וייסמן (סיים את העונה) נעדרו, אבל הקבוצה של קר הציגה שוב הגנה נרפית, ואפשרה לוושינגטון לקלוע ב-52.4 אחוז מהשדה, בעוד הווריירס הרבו להחטיא מעבר לקשת (8 מ-33, שהם 24 אחוז). קליי תומפסון קלע 25 נקוודת, ג'ורדן פול קלע 26 (1 מ-10 מהשלוש). דריימונד גרין סיים עם 7 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, אבל בדקות שלו על המגרש הווריירס היו במינוס 20.

סטיב קר, מאמן גולדן סטייט, מתוסכל על הקווים. Kevin Dietsch, GettyImages
סטיב קר, מאמן גולדן סטייט, מתוסכל על הקווים/GettyImages, Kevin Dietsch
דריימונד גרין מתוסכל במהלך עוד הפסד של גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
דריימונד גרין מתוסכל במהלך עוד הפסד של גולדן סטייט ווריירס/GettyImages

המשחק הבא של וושינגטון יהיה ביום רביעי בלילה בבית מול שיקגו. גולדן סטייט, מנגד, כבר צריכה להסתכל לאחור, כשהיא במקום השלישי במערב, כשדאלאס רק שני משחקים מאחוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully