וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיק שומאכר אחרי התאונה המפחידה: "נחזור מזה חזקים יותר"

נהג הפורמולה 1 שהתנגש בחומת הבטיחות במהירות של 273 קמ"ש עבר סדרת בדיקות מקיפה כדי לשלול כל פגיעה אפשרית: "אני בסדר", עדכן ברשתות החברתיות

נהג הפורמולה 1 מיק שומאכר, בנו של מיכאל, מתאושש בבית החולים אחרי התאונה הקשה אתמול (שבת) במקצה הדירוג בגרנד פרי בערב הסעודית. לואיס המילטון ממרצדס מצא את עצמו מחוץ למסלול כבר בתום הסיבוב הראשון מכיוון שלא קבע זמן מהיר מספיק, אבל הכותרות גם הבוקר (ראשון) עסקו בכך ששומאכר התנגש בחומת הבטיחות בפנייה ה-12 במהלך קטע המוקדמות השני ורכבו התפרק.

רכבו של מיק שומאכר אחרי התאונה בערב הסעודית. Clive Mason, GettyImages
התנגש בחומה במהירות של 273 קמ"ש/GettyImages, Clive Mason

שומאכר שחגג השבוע את יום הולדתו ה-23, יצא ללא פגע מהאירוע, אולם עדיין עובר סדרת בדיקות כדי לוודא שאכן אין נזק. "שלום לכולם, אני רק רוצה לעדכן שאני בסדר", כתב הנהג ברשתות החברתיות הלילה, "המכונית הרגישה מצוין ואנחנו נחזור מזה חזקים יותר".

שומאכר כמובן לא יתחרה הערב במירוץ אחרי שנכנס בחומת הבטיחות במהירות של 273 קמ"ש. שומאכר חולץ מהרכב ומסוק המתין לו כדי להעבירו לבית החולים בעיר ג'דה. צוות קבוצת "האס" אישר במהרה כי שומאכר בהרכה ואף שוחח עם אמו כדי להודיע לה שהוא מרגיש טוב, אבל לאור התאונה הקשה לא שוחרר מבדיקות מקיפות כדי לשלול אפשרות של דימום פנימי או כל פגיעה אפשרית אחרת.

עוד בוואלה!

לואיס המילטון הודח בסיבוב ה-1 לראשונה מאז 2017, תאונה למיק שומאכר

לכתבה המלאה

גונתר שטיינר, המנהל הבכיר והמהנדס של קבוצת האס, אמר אמש: "שוחחתי עם אמו של מיק ועדכנתי אותה במצבו. הוא לא סובל מפציעות כמו שגם אתם ראיתם, אבל הוא עובר סדרת בדיקות כדי לוודא שהכל תקין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully