וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להחתמת ענק? "לבנדובסקי הגיע לסיכום עקרוני בברצלונה"

באיטליה מדווחים: הסקורר הפולני הנהדר יעזוב את באיירן מינכן עונה לפני תום חוזהו ויחזק את הקטלאנים. דמבלה וסרג'י רוברטו יעזבו?

תקציר: ארגנטינה - ונצואלה 0:3/ספורט1

האם ברצלונה עומדת בפני החתמת ענק לקראת העונה הבאה? השמועות על רוברט לבנדובסקי הופכות להיות יותר ויותר מוצקות ומוחשיות והיום (שבת) ב"ספורט איטליה" מדווחים ששני הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני להצטרפותו של הפולני לבארסה בעונה הבאה. לבנדובסקי, שמיוצג על ידי סוכן העל הישראלי פיני זהבי, מסיים את חוזהו בבאיירן בקיץ 2023 והוא לא מתכוון להאריך את חוזהו, כך ששני הצדדים יתפשרו קרוב לוודאי על דמי העברה מופחתים יחסים לחלוץ בסדר גודל שלו.

עם כל הכבוד למסי ורונאלדו, לבנדובסקי הוא הסקורר הכי גדול באירופה בשנים האחרונות והעונה, בגיל 34, הוא כבש כבר 31 שערי ליגה ב-27 הופעות בלבד. לבנדובסקי משחק כבר 12 שנים בגרמניה (כולל בורוסיה דורטמונד) וברצלונה אמורה להיות התחנה הראשונה שלו במדינה שהיא לא גרמניה או פולין.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
בדרך לברצלונה? לבנדובסקי/GettyImages, Alexander Hassenstein

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, העניק ריאיון נרחב ומעניין למדי שבמהלכו התייחס ללא מעט נושאים וגם לשחקנים ספציפיים ששמם מוזכר עם מעבר אפשרי לברצלונה בתום העונה - כולל ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה, שלאחרונה הוזכרו בתקשורת הקטלאנית ונשיא הבלאוגרנה כלל לא מיהר להכחיש את מועמדותם.

אמנם מקורבים לבכירים בברצלונה דחו בתוקף את האפשרות שאמבפה יצטרף וזאת בעקבות העובדה שגם ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי בעקבותיו והן יכולות לשלם הרבה יותר, כמו גם במקרה של ארלינג הולאנד, אבל כשנשאל על חלוץ פריז סן ז'רמן אמר לאפורטה: "כולם יכולים לפנות אליו, ככה עובד עולם הכדורגל, אבל מחירו של שחקן עולה כאשר מדברים עליו ולכן אני לא רוצה להתייחס לאמבפה או לשחקנים אחרים באופן ישיר, כי זה יפגע באינטרס של המועדון. גם לגבי הולאנד אני יכול לומר לכם שלא נעשה שום מהלך שיסכן את עתיד המועדון".

שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו מאוכזב. רויטרס
סוף הדרך שלו בברצלונה? סרג'י רוברטו/רויטרס

עם זאת, לאפורטה אישר שבברצלונה מצפים הקיץ לפחות לארבעה שחקנים חדשים שיצטרפו לסגל. הוא לא חשף פרטים נוספים ובוודאי שלא את שמם, אבל על פי הפרסומים השונים בקבוצה כבר סגרו את מעברם של פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן, קשר מילאן ובלם צ'לסי שמסיימים חוזה, וזו תקופה ארוכה שמתנהל מו"מ מתקדם עם המגנים של צ'לסי ושל אייאקס, ססאר אספיליקואטה ונוסייר מזראווי שגם הם הופכים בקיץ לשחקנים חופשיים ויצטרפו ללא תמורה אם יחתמו בברצלונה או בכל מועדון אחר.

שניים שהוא כן התייחס למצבם באופן ספציפי הם הצעירים רונאלד אראוחו וגאבי שברצלונה נלחמת על הארכת חוזיהם ועל כך אמר לאפורטה: "המו"מ איתם מתנהל בצורה מצוינת, אנחנו רוצים שהם יישארו לעוד הרבה שנים והשיחות במסלול הנכון".

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
אין חדש בגזרתו. דמבלה/רויטרס

לעומתם, מי שנמצאים בדרך החוצה עם סרג'י רוברטו ועוסמאן דמבלה. לאפורטה אישר ש"עתידו של סרג'י רוברטו תלוי בסוכניו", רמז עבה לכך שהוא ייאלך לקצץ משמעותית בשכרו כדי לקבל הארכת חוזה, אך במקרה של דמבלה היה נחרץ יותר: "אם הוא רוצה להישאר, הוא צריך להתאים את עצמו למשכורות שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לשלם. עוסמאן שחקן נפלא ואדם מקסים שבתקופה שלי כנשיא המועדון לא יצר בעיות כלל וגם צ'אבי יודע להפיק ממנו את המיטב, אבל הוא בחר לא לחדש חוזה ולי לא ידוע על כך שהוא רוצה כעת להישאר בחוזה חדש, אז נצטרך להמתין ולראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully