וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טשואמני הציל את צרפת וזכה לשבחים: "הוכיח שמקומו בנבחרת"

הקשר (22) פתח בהרכב הטריקולור בעקבות היעדרותו של קאנטה, קבע 1:2 על חוף השנהב בדקה ה-93 והודה: "זו הייתה מטרה". דשאן חשף מדוע אמבפה לא שותף

תקציר: ארגנטינה - ונצואלה 0:3/ספורט1

נבחרת צרפת ממשיכה לעורר מחדש את תקוות אוהדיה לקראת המונדיאל בקטאר. אתמול (שישי) היא דווקא לא הרשימה במשחק ידידות בו אירחה במארסיי את חוף השנהב, אבל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן היא נהנתה משער של אורליאן טשואמני שקבע 1:2 והשלים מהפך אחרי שניקולא פפה (19) העלה את האורחים ליתרון ואוליבייה ז'ירו איזן בחלוך שלוש דקות.

חלוץ נבחרת צרפת אוליבייה ז'ירו. FRANCK FIFE, GettyImages
זכה להזדמנות וניצל אותה כדי להתקרב להנרי. ז'ירו/GettyImages, FRANCK FIFE

טשואמני בן ה-22 נחשב להבטחה גדולה ומועדונים על רבים עוקבים אחריו בתקווה שהוא יכול להיות הקשר האחורי הגדול הבא, אבל רק אתמול הוא הצליח לרשום מעין פריצת דרך אישית במדי הטריקולור כשחגג שער בכורה בהופעתו השמינית - אולי בדרך להופעה ראשונה בטורניר גדול אחרי שלא היה בסגל ביורו בקיץ האחרון. למעשה, טשואמני קיבל את ההזדמנות בעקבות היעדרותו של אנגולו קאנטה שלא נכלל בסגל עקב סיבות אישיות והשיב למאמנו דידייה דשאן בגדול.

"העבודה הקשה נושאת פירות", הצטנע הקשר בסיום המשחק, "עליי להישאר רגוע. זה נכון שאני מתקדם בכיוון נכון ומה שקורה לי הוא מדהים, אבל יש לי עוד המון מטרות ומשימות לעמוד בהן. להבקיע שער ראשון בנבחרת זו הייתה מטרה וכעת עליי להמשיך הלאה. גם הצוות והשחקנים עוזרים לי מאוד וגורמים לי להרגיש טוב על המגרש".

"הוא שחקן מצוין עם פוטנציאל רב, הוא עדיין צעיר", החמיא גם דשאן, "המשחק שלו נגד חוף השנהב הוכיח שהוא ראוי להיות בנבחרת ויכול לשחק ברמות הכי גבוהות".

קיליאן אמבפה חלוץ נבחרת צרפת. Sebastian Frej, GettyImages
דשאן שמר עליו. אמבפה/GettyImages, Sebastian Frej

ז'ירו, שחילץ את הצרפתים מפיגור מוקדם, חגג את שערו ה-47 במדי הטריקולור והוא כבר במרחק של ארבעה שערים בלבד מהשיאן תיירי הנרי. ז'ירו חזר להרכב "בזכות" הפציעה של קארים בנזמה והעובדה שקיליאן אמבפה לא שותף והוא ינסה להמשיך ולהתקרב להנרי כבר ביום שלישי נגד דרום אפריקה.

עם זאת, מקומו של ז'ירו בהרכב בשלישי לא מובטח וזאת גם מכיוון שקיליאן אמבפה צפוי לשוב להרכב. כשנשאל דשאן מדוע כוכב פריז סן ז'רמן נותר על הספסל לכל אורך הערב, הוא אמר: "אמבפה היה חולה, אבל הוא כבר מרגיש טוב יותר ואמור להיות מוכן למשחק בשלישי. הוא לא היה כשיר לחלוטין ולא הייתה סיבה לסכן אותו ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully