וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק המרגש של אריקסן: כבש במשחק החזרה לנבחרת דנמרק

הקשר שהתמוטט ביורו נכנס לאחר ההפסקה וצימק בהפסד 4:2 להולנד, במגרש בו החל את הקריירה. קיין השתווה לצ'רלטון, ספרד ניצחה בדקה ה-90

תקציר: הולנד - דנמרק 2:4/ספורט1

פרט למשחק הידידות בין גרמניה לישראל, נערכו היום (שבת) כמה משחקי רעים נוספים. אנגליה ניצחה את שוויץ 1:2 בוומבלי, ספרד השיגה 1:2 על אלבניה בדקה ה-90, בלגיה החסרה הסתפקה ב-2:2 באירלנד וקרואטיה וסלובניה נפרדו ב-1:1, אבל את אור הזרקורים גנב לכולם כריסטיאן אריקסן שחזר לנבחרת דנמרק עם שער מרגש בהפסד 4:2 בהולנד.

כריסטיאן אריקסן חוגג שער של נבחרת דנמרק. ANP, GettyImages
איזה רגע. כריסטיאן אריקסן/GettyImages, ANP

הולנד - דנמרק 2:4

מפגש ראשון בין הנבחרות מאז יורו 2012, אז דנמרק ניצחה 0:1 ושתי הנבחרות הודחו יחד בשלב הבתים, והמחצית הראשונה סיפקה ארבעה שערים, אבל הרגע הגדול הגיע שתי דקות לאחר ההפסקה. כריסטיאן אריקסן, שרק נכנס בדקה ה-46 להופעה ראשונה במדי הנבחרת מאז ההתמוטטות המפורסמת ביורו האחרון מול פנינלד, ירה לחיבורים אחרי הכנה של אנדראס סקוב אולסן וחגג שער ראשון מאז הקאמבק למגרשים. וכמה מרגש שהוא עשה את זה באצטדיון על שם יוהאן קרויף באמסטרדם, בו החל את דרכו כשחקן בוגרים במדי אייאקס. בהופעה ה-110 שלו בנבחרת, אריקסן השתווה בטבלת הכובשים למיכאל לאודרופ במקום השישי - לשניהם 37 שערים.

המחצית הראשונה הייתה כולה של הולנד, כאשר שיטת שלושת הבלמים עבדה נהדר ללואי ואן חאל. סטיבן ברחוויין נגח את הראשון (16), הבלם האורח יאניק וסטרגור השווה בנגיחה משלו (20) אבל נתן אקה החזיר את היתרון להולנדים אחרי קרן של סטיבן ברחהאוס (29) וממפיס דפאי דייק מהנקודה הלבנה (38). ברחוויין השלים צמד בדקה ה-71 (אחרי צמד לרשת קספר שמייכל גם בפרמיירליג) ואריקסן היה קרוב ללכת בדרכו שלוש דקות לאחר מכן, אך נעצר בקורה.

עוד בוואלה!

גארת' בייל זועם על התקשורת: "כולם יודעים מי הפרזיטים האמיתיים"

לכתבה המלאה
הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה חוגג שער. רויטרס
מישהו מוכן להמר שהוא לא יעבור את רוני? קיין/רויטרס

אנגליה - שוויץ 1:2

נתחיל מהסוף: הארי קיין כבש בפנדל בדקה ה-78 והעלה את מאזן הכיבושים שלו בנבחרת ל-49, בדיוק כמו בובי צ'רלטון במקום השני בכל הזמנים. צ'רלטון נזקק ל-106 הופעות כדי לעשות זאת, קיין הגיע במשחק ה-68 שלו - אבל אלו זמנים שונים כמובן. בכל מקרה, המטרה הבאה של הסקורר הפנטסטי היא להגיע להגיע למלך שערי כל הזמנים של שלושת האריות, ויין רוני עם 53.

במשחק עצמו גארת' סאות'גייט העלה הרכב שכלל בין היתר את קייל ווקר-פיטרס ומארק גוהי בהופעות בכורה ואת קונור גלאגר הנמרץ בקישור. השוויצרים חגגו ראשונים אחרי נגיחה של ברל אמבולו בתום מהלך שכלל ספק נבדל. לוק שואו איזן בבעיטה חדה לפני הירידה להפסקה וקיין כאמור קבע 1:2 בדקה ה-78.

צפו בניצחונה של אנגליה

תקציר: אנגליה - שווייץ 1:2/ספורט1
שחקן נבחרת אירלנד, אלן בראון. רויטרס
אמר את המילה האחרונה. אלן בראון/רויטרס

אירלנד - בלגיה 2:2

קווין דה בראונה, רומלו לוקאקו, טיבו קורטואה, יאניק קראסקו, דריס מרטנס ובעצם כל מי שיש לו למעלה מ-50 הופעות, לא הוזמן על ידי רוברטו מרטינס, והמאמן שרצה לבחון את חומר השחקנים שיש לו מעבר לוותיקים, בוודאי הבין שנדרשת עוד הרבה עבודה - בעיקר בחלק האחורי. מישי בטשואי קבע 0:1 בדקה ה-12, לפני שצ'ידוזי אוגבנה איזן בדקה ה-35 והקפיץ את האלפים באביבה סטדיום. אירלנד הגיעה למצבים נוספים והחמיצה ובדקה ה-58 נגיחה של האנס ונאקן פגעה בשיימוס קולמן ונעצרה ברשת. הבלגים נראו בדרך לניצחון, אבל אלן בראון קבע 2:2 בנגיחה חזקה בדקה ה-85.

צפו בתקציר: אירלנד חזרה פעמיים מפיגור ל-2:2 מול בלגיה

תקציר: אירלנד - בלגיה 2:2/ספורט1
דני אולמו שחקן נבחרת ספרד חוגג שער עם ג'ורדי אלבה. David Ramos, GettyImages
הכריע לזכות ספרד. אולמו חוגג/GettyImages, David Ramos

ספרד - אלבניה 1:2

שוער ברנטפורד דויד ראיה ערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים, וכמעט מנע מנבחרת ספרד את הניצחון כאשר יציאה רעה מאוד שלה אפשרה למירטו אוזוני לכבוש שער שוויון בדקה ה-85. למזלו, דני אולמו שעלה כמחליף היה שם כדי לשלוח הביתה עם חיוך את הקהל שהגיע לאצטדיונה של אספניול. גאבי, פדרי, אריק גארסיה ופראן טורס ייצגו את ברצלונה המתחדשת ב-11 של "לה רוחה", והאחרון גם הבקיע את השער הראשון בדקה ה-75. לאחר שאוזוני כאמור השווה, מהלך קבוצתי נפלא הסתיים בבישול של ג'ורדי אלבה, עוד שחקן שעלה מהספסל, לאולמו שסיים בבעיטה יפהפייה עם רגל ימין לחיבורים. ביום שלישי תארח ספרד את נבחרת איסלנד, בעוד אלבניה תחזור הביתה למפגש עם גאורגיה.

שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ'. ixsell/MB Media, GettyImages
קרואטיה הבטיחה את המקום בדרג ב' בהגרלת המונדיאל/GettyImages, ixsell/MB Media

קרואטיה - סלובניה 1:1

שתי השכנות נפגשו דווקא בקטאר ונפרדו ללא הכרעה אחרי שוויון מאוחר ודרמטי של הסלובנים. למרות שלא ניצחה, קרואטיה הבטיחה לעצמה מספיק נקודות דירוג של פיפ"א בשביל להבטיח שהיא תהיה בדרג ב' בהגרלת המונדיאל שתתקיים ביום שישי. אנדריי קרמאריץ' כבש בדקה ה-39, יאקה ביול איזן בדקה ה-91.

פינלנד - איסלנד 1:1

גם הדרבי הנורדי, כמו הדרבי הבלקני לפני, הסתיים ללא הכרעה במורסיה שבספרד. טמו פוקי כבש עבור הפינים בדקה ה-12, בירקיר ביארנסון הוותיק איזן בדקה ה-38 וגם חתם את התוצאה. איסלנד תקיים משחק ידידות נוסף נגד ספרד באמצע השבוע הבא וביוני תתארח אצל ישראל בפתיחת ליגת האומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully