וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל, גיבור ויילס, ממשיך לעקוץ את מדריד: "זה מגעיל, שיתביישו"

הכוכב הוולשי כבש צמד נהדר בפלייאוף המונדיאל, ושלח עקיצות אחרי שהושמץ בתקשורת הספרדית: "עבור המדינה שלי, ארוץ עד שאקרוס"

תקציר: גארת' בייל כובש צמד, נבחרת ויילס מנצחת 1:2 את אוסטריה בחצי גמר הפלייאוף/ספורט1

גארת' בייל כבר נראה כמו שחקן בדימוס בתקופה האחרונה, כשהוא בקושי מקבל דקות בריאל מדריד, נראה חסר חשק על הספסל, צוחק ונטול אכפתיות, מחמיץ משחקים בגלל פציעות - אבל כשהוא מגיע לנבחרת ויילס זה גארת' בייל אחר. אתמול (חמישי) הוולשי כבש צמד אדיר שהוליך את ויילס לניצחון 1:2 על אוסטריה, וקירב אותה מרחק ניצחון אחד מהעפלה למונדיאל לראשונה מאז 1958, אחרי 64 שנה.

בייל בן ה-32 פתח עם שער אדיר בבעיטה חופשית בדקה ה-25, שהקפיץ את הרבבות שבקרדיף, והמחיש את החשיבות שלו בנבחרת. הוא הוסיף עוד שער בדקה ה-51 כשהשתלט על כדור ברחבה, והזכיר לרגע אחד איזה סקורר קטלני הוא יכול להיות. האוסטרים צימקו, אבל בייל בסופו של דבר חגג את הניצחון עם חברים, וכעת ויילס תחכה למנצחת שבין אוקראינה לסקוטלנד (במשחק שייערך עוד כשלושה חודשים, ככל הנראה), למשחק על הכרטיס המיוחד והיקר לקטאר.

גארת' בייל חוגג את הניצחון של נבחרת ויילס. רויטרס
פעם זה היה "ויילס, גולף, מדריד, בסדר הזה". אפשר כבר למחוק מהרשימה את מדריד. בייל/רויטרס
גארת' בייל שחקן ויילס. רויטרס
גארת' בייל שחקן ויילס/רויטרס

בייל נתן תשובה ניצחת. אלה לא רק השערים, אלא גם התשוקה הגדולה שהפגין, ושוב היה שם עבור נבחרתו - אחרי שבששת החודשים האחרונים שיחק במצטבר רק 77 דקות. לדבריו, "זה היה משחק ענק, ידענו כמה הוא חשוב, וידענו שנהיה חייבים להיות בשיאנו. היה כיף לכבוש את השער הראשון בבעיטה החופשית, אבל גם השני היה טוב. היו לי התכווצויות בסוף, אבל עבור המדינה שלי, ארוץ עד שאקרוס". כזכור, בייל לא שיחק בקלאסיקו כי לפני כן התלונן על כאבי גב. אילו היה מפסיד הלילה, היה סיכוי סביר מאוד שזה היה המשחק האחרון שלו בקריירה.

ההצגה של בייל הגיעה אחרי ש"מארקה" פרסמה כתבה עליו, שהכותרת שלה הייתה "הפרזיט הוולשי", שבה צוין איך לא אכפת לו מהקבוצה שמשלמת לו 600 אלף יורו בחודש. "הפרזיט מהסוג ה'ביילי' לא גורם לעקיצות או גירוד, אבל אחרי שהוא מוצץ את הדם הוא צוחק ומלעיג את הבן אדם", נכתב בספרד. בייל נשאל בסיום האם הוא שלח מסר למדריד, וענה: "אני לא צריך לשלוח מסר. זה בזבוז זמן. זה מגעיל, הם גם צריכים להתבייש בעצמם".

גארת' בייל על מדריד: "זה מגעיל, הם צריכים להתבייש"

אגב, בייל התלוצץ מעט בסיום כשנשאל על החיבוק שלו עם דויד אלאבה, יריבו האוסטרי שמשחק איתו בריאל. "הוא בחור נהדר", אמר בייל בחיוך, "למרות שבימים האחרונים קצת התרחקתי ממנו באימונים כי פחדתי שייכנס בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully