וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ענק בצפון מקדוניה, הקפטן: "נעבור את פורטוגל"

עודכן לאחרונה: 25.3.2022 / 0:45

במדינה חגגו את ה-0:1 על איטליה והחלו לפנטז על המונדיאל, מילבסקי: "אלה חבר'ה ששווה לחיות בשבילם". גם הנשיא בירך

תקציר: איטליה - צפון מקדוניה 1:0/ספורט1

צפון מקדוניה רשמה הערב (חמישי) הישג ענק כשהדהימה 0:1 את איטליה בחוץ בחצי גמר פלייאוף מוקדמות מונדיאל 2022. שער של אלכסנדר טראיקובסקי בתוספת הזמן קבע את הסנסציה הענקית.

אוהדי נבחרת צפון מקדוניה. Tullio M. Puglia, GettyImages
ערב ענק עבור צפון מקדוניה/GettyImages, Tullio M. Puglia
שחקני נבחרת צפון מקדוניה. רויטרס
עשו את הבלתי ייאמן. שחקני צפון מקדוניה/רויטרס

מאמן צפון מקדוניה בובי מילבסקי התרגש עד דמעות ואמר: "אלה חבר'ה ששווה לחיות בשבילם. אני רוצה להישאר איתם לנצח. ניצחנו את איטליה בדרך האיטלקית, שער אחד משתי בעיטות. אני מאושר מהניצחון, אני גאה מאוד בשחקנים האלה".

המאמן דיבר גם לקראת הגמר מול פורטוגל: "אלמאס יחזור וזה יעזור לנו מאוד. אני מאושר מאוד בשביל טראיקובסקי על השער שלו. המשחק התפתח בצורה טובה בשבילנו, אנחנו יודעים שאיטליה נבחרת טובה עם כמה אלופים גדולים, אבל שיחקנו כמו שהיינו צריכים. אנחנו מודעים לנקודות החזקות שלנו. לפני המשחק אמרתי לשחקנים ליהנות וזה מה שהם עשו".

סטפן ריסטובסקי, הקפטן הצפון מקדוני, אמר: "אני עדיין בהלם, מוצף ברגשות עם הניצחון הזה ואני מצפה לקבלת פנים נהדרות כשאחזור לצפון מקדוניה. אם אנחנו יכולים לנצח את פורטוגל? כן, ננצח. נעשה הכול כדי לנצח אותם ואנחנו ננצח".

כל צפון מקדוניה חגגה את ההישג הענק וגם נשיא המדינה סטבו פנדרובסקי פרסם הודעה וכתב: "גיבורי הכדורגל שלנו כבר כתבו את ההיסטוריה של הכדורגל המקדוני. ברכות על הניצחון, ההקרבה, התעוזה ורוח הלחימה של הנבחרת הלאומית שלנו נגד יריבה כל כך חזקה. עשינו צעד נוסף לקראת קטאר, אנחנו אסירי תודה על האושר שאתם מסבים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully