וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל זועם על התקשורת: "כולם יודעים מי הפרזיטים האמיתיים"

עודכן לאחרונה: 25.3.2022 / 19:08

אחרי ההצגה מול אוסטריה, כוכב ריאל התייחס למאמר שפורסם עליו באנגליה בעקבות פרסום בספרד: "מי מחזיק את העיתונאים האלה?"

תקציר: גארת' בייל כובש צמד, נבחרת ויילס מנצחת 1:2 את אוסטריה בחצי גמר הפלייאוף/ספורט1

אחרי ההצגה שלו וה-1:2 על אוסטריה, שהעלה את נבחרת ויילס למשחק גמר פלייאוף מוקדמות מונדיאל 2022, ענה היום (שישי) גארת' בייל למבקריו הרבים, בעיקר בתקשורת הספרדית.

הקיצוני הוולשי כתב בטוויטר: "היום הדיילי מייל פרסם את המאמר והעיתונות השערורייתית והספקולטיבית של מארקה. בזמן שאנשים נוטלים את חייהם בגלל הקשיחות של התקשורת, אני רוצה לדעת מי מחזיק את העיתונאים האלה ומאפשר להם לכתוב מאמרים כאלה? למזלי פיתחתי עור עבה במהלך השנים שאני בזרקורים, אבל זה לא אומר שמאמרים כאלה לא גורמים לנזק ומעצבנים מבחינה אישית ומקצועית כאלה שנמצאים בצד השני של הסיפורים הנבזיים האלה".

גארת' בייל חוגג את הניצחון של נבחרת ויילס. רויטרס
לא אהב את הדברים שנכתבו עליו. בייל/רויטרס

בייל המשיך וכתב: "חוויתי את ההשפעה שהתקשורת יכולה להשפיע על הבריאות המנטאלית והפיזית של אנשים. התקשורת מצפה להופעות של אדם-על מספורטאים מקצוענים ותהיה הראשונה לחגוג איתם כשהם מצליחים, אבל במקום להביע תנחומים כשאותם ספורטאים לא מצליחים, הם קורעים אותם לגזרים, מעודדים כעס ואכזבה מצד המעריצים שלהם. הלחצים היומיומיים על ספורטאים מקצוענים הם עצומים וברור כמה שפרסומים שליליים יכולים להוסיף למתח של הספורטאי או כל אדם מפורסם אחר.

"אני מקווה שעד שהילדים שלי יהיו בגיל שבו הם יוכלו לעכל את הדברים האלה, האתיקה העיתונאית הזו והסטנדרטים ייאכפו בצורה משמעותית יותר. אני רוצה להשתמש בפלטפורמה הזו כדי לעודד שינוי בדרך בה אנחנו מדברים באופן פומבי ומבקרים אנשים, פשוט כי הם לא עומדים בציפיות הלא ריאליות שאנחנו מציבים בפניהם. כולנו יודעים מי הפרזיטים האמיתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully