וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפסידה 114:102 למילווקי בסגל חסר, 12 נקודות לאבדיה

האלופה לא התקשתה לגבור על היריבה החלשה גם בלי אנטטוקומפו ומידלטון, במשחק חד צדדי בו הפער הגיע בשיא ל-28. אבדיה קיבל 32 דקות והוסיף 4 ריבאונדים

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

עכשיו זה סופי: אחרי עוד הפסד הלילה (בין חמישי לשישי), וושינגטון תסיים עונה רביעית ברציפות במאזן שלילי. הוויזארדס נחלו הפסד שמיני בתשעת המשחקים האחרונים, 114:102 למילווקי, שהופיעה למשחק הביתי ללא שני כוכביה יאניס אנטטוקומפו וכריס מידלטון, ובכל זאת שייטה לניצחון.

הוויזארדס ירדו למאזן 42:30, וכעת נראה ברור שהפליי-אין כבר לא בהישג יד. מנגד, הבאקס סופרים 10 ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים ומתחילים להיכנס לכושר לקראת הישורת האחרונה של העונה.

זה היה עוד משחק אישי לא רע בכלל מצידו של דני אבדיה. הפורוורד הישראלי ניצל את חסרונו של קייל קוזמה שנעדר משחק שלישי ברציפות בשל פציעה, כדי לקבל 32 דקות מהספסל ולסיים אותן עם 12 נקודות (5 מ-13 מהשדה, 2 מ-7 מהשלוש), 4 ריבאונדים, שני אסיסטים וגם איבוד כדור אחד. מתוך ששת המשחקים האחרונים, אבדיה הגיע למספר נקודות דו ספרתי בארבעה, גם אם האחוזים לא היו מרשימים במיוחד גם הפעם.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול פט קונאטון, מילווקי באקס. רויטרס
דו ספרתי ב-4 מ-6 משחקים. אבדיה/רויטרס

הוויזארדס שהגיעו אחרי ההפסד המביך ליוסטון בו שמטו יתרון גדול במחצית השנייה, המשיכו מאותה נקודה גם את המשחק הלילה. הבאקס פתחו יתרון דו ספרתי מהיר וסיימו את הרבע הראשון ב-13:32, כשג'רו הולידיי וגרייסון אלן עושים ככל העולה על רוחם מול האין הגנה של וושינגטון. היתרון הלך וגדל ועמד בשיאו על 28, וגם ניסיון קאמבק ברבע האחרון בו הוויזארדס ניצחו 22:36, לא צלח למרות שההפרש קוזז ל-7 בלבד. אבדיה היה חתום על כמה מהלכים יפים, בעיקר במחצית השנייה, והיה על הפרקט במעט הדקות הטובות של הקבוצה.

ג'רו הולידיי הוביל את המנצחת, ששיפרה את מאזנה ל-27:46 ועלתה למקום השני במזרח, עם 24 נקודות ו-10 אסיסטים. לגרייסון אלן היו 21, ופאט קונאטון הוסיף 16 מהספסל. מנגד, מלבד אבדיה היו לוושינגטון עוד ארבעה שחקנים בספרות כפולות - איש סמית' עם 17 לצד 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, קריסטאפס פורזינגיס עם 16 ו-9 ריבאונדים היו הבולטים שבהם.

ברוק לופז, מילווקי באקס, מול תומאש סאטורנסקי, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
קלי קלות. לופז מול סטוראנסקי/רויטרס

המשחק הבא של הוויזארדס יהיה בדטרויט, בלילה שבין שבת לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully