וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריף בין ג'ימי באטלר לאודוניס האסלם, ספולסטרה זעם

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 8:17

כוכב מיאמי החליף דברים עם האסלם במהלך פסק הזמן, החברים לקבוצה מנעו מגע פיזי. המאמן הטיח את לוח המשחק לרצפה: "יודע איך זה נראה מבחוץ, אבל זה נובע מתשוקה ורצון לנצח". לאורי: "האש והאמוציות יוצאים מדי פעם"

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

מיאמי נהנית מעונה נהדרת ונמצאת בדרך להבטחת המקום הראשון במזרח. אלא שהלילה ההיט נחלו הפסד ביתי מוזר מאוד, 118:104 מול גולדן סטייט ששיחקה ללא כל כוכביה (קרי, תומפסון וגרין). אלא שתקרית שהתרחשה במהלך המשחק הזה אולי מעידה על האווירה הלא טובה שיש בקבוצה, כאשר מי שעמד במוקד היה ג'ימי באטלר, שכמעט הגיע לעימות פיזי עם אודוניס האסלם הוותיק.

ג'ימי באטלר אריק ספלוסטרה. צילום מסך, צילום מסך
ספולסטרה זעם על באטלר/צילום מסך, צילום מסך

העימות הזה התרחש קצת אחרי שגולדן סטייט סיימה את ריצת ה-0:19 שלה בפתיחת המחצית השנייה ותסכלה מאוד את מיאמי. במהלך פסק הזמן שלקח אריק ספולסטרה, החל דין ודברים בין המאמן לכוכב שלו. אלא שבשלב הזה נכנס האסלם שהחל להטיח דברים בבאטלר, שמצידו לא נשאר חייב. השניים החלו לצעוק אחד על השני וכמעט הגיעו לעימות פיזי שנמנע רק בגלל התערבות של יתר השחקנים בקבוצה, כאשר ספולסרה בתגובה הטיח את לוח הכתיבה שלו על הרצפה מעצבים.

עוד בוואלה!

בוסטון הביסה את יוטה, 43 נקודות לקיירי, הפסד מביך למיאמי

לכתבה המלאה

עימות שהיה יכול להיגמר לא טוב

לאחר המשחק, שבו מיאמי הובסה כאמור, במיאמי נערכה שיחת חירום בחדר ההלבשה שארכה לפי הדיווח 35 דקות. לפי הדיווח קייל לאורי שימש על תקן המרגיע ולאחר המשחק הוא אמר: "החבר'ה ממש רוצים לנצח והם עובדים ממש קשה. התשוקה שלהם יוצאת החוצה. האש והאמוציות יוצאים מדי פעם. אבל כמו שאמרתי, עבורנו זה כלום. אנחנו מרוכזים במשימות שלנו".

ההפסד הזה סיכן את מעמדה של מיאמי במקום הראשון במזרח וספולסטרה העביר לאחד המשחק ביקורת עקיפה על באטלר כשאמר: "יש לנו דברים להשיג. זה מתחיל במנהיגות שלנו, השחקנים הוותיקים צריכים להוביל ואנחנו פשוט צריכים לשחק טוב יותר. זה כל העניין. אני יודע איך זה נראה מבחוץ, אבל עדיף ככה מאשר לשחק בלי תשוקה ובלי מאמץ. אולי היינו צריכים את הבעיטה הזו בתחת כדי להתעורר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully