וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בברזיל: בוטאפוגו הגישה הצעה רשמית לערן זהבי

במועדון מריו דה ז'ניירו הבינו שאופציית אדינסון קבאני הולכת ומתרחקת ופנו לישראלי שמסיים את חוזהו בפ.ס.וו. פערים גדולים בשלב זה במו"מ

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:5, שער ובישול לערן זהבי/ספורט1

בוטאפוגו לא מוותרת על ערן זהבי. אחרי מספר שבועות של דיווחים על כך שמועדון הפאר מריו דה ז'ניירו מנסה לשכנע את חלוץ נבחרת ישראל ופ.ס.וו איינדהובן להצטרף לקבוצה, הערב (חמישי) פורסם ב"גלובו ספורט" הברזילאי על כך שלישראלי הוגשה הצעה רשמית.

כידוע, זהבי מסיים את חוזהו בפ.ס.וו איינדהובן בתום העונה והוא יוכל לעזוב ללא תמורה לכל מועדון שירצה בשירותיו. לאחרונה פורסם שפ.ס.וו עשויה לשקול מחדש אם לא להציע לו הארכת חוזהו לאור היכולת הנפלאה שלו בשבועות האחרונים, וגם מכבי תל אביב מקווה לנצל את העובדה שזהבי יחגוג הקיץ את יום הולדתו ה-35 וירצה לשוב ארצה אחרי שנים רבות מעבר לים.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
בוטאפוגו לא מוותרת על האפשרות לצרפו. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

לפי הדיווח ב"גלובו", דרישותיו של זהבי עדיין גבוהות מדי עבור בוטאפוגו, אולם הברזילאים בחרו להגיש לו הצעה רשמית בכל אופן ובתקווה שהוא יתמגש בסופו של דבר בסכומים אותם הוא דורש. עוד נכתב כי מי שמנהל את המו"מ מול זהבי בשם בוטאפוגו הוא ג'ון טקסטור שמסתייע בדאגי פרידמן, שניהם מבכירי קריסטל פאלאס האנגלית שמשמשים גם כבכירים בהנהלת המועדון הברזילאי.

עוד נכתב כי ההצעה הרשמית שהוגשה לזהבי מעידה על כך שאדינסון קבאני סירב להצטרף לקבוצה, גם לאחר שהוא וסביבתו הקרובה התאכזבו לדעת שהשיחות עם בוטאפוגו פורסמו בתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully