וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ידועה הסיבה: פנרבחצ'ה הודיעה על השעיית מסוט אוזיל

כוכב הקבוצה נגרע מהסגל עד הודעה חדשה, כמו גם הקשר אוזאן טופאן. המועדון סירב למסור בשלב זה פרטים נוספים

תקציר: צפו בשער של חלוץ טרבזונספור אנתוני וואקמה מול פנרבחצ'ה/ספורט1

מסוט אוזיל הושעה מסגל פנרבחצ'ה עד הודעה חדשה. בהודעה רשמית ולקונית ממועדון הפאר מאיסטנבול, נכתב כי אוזיל וגם הקשר אוזאן טופאן "כבר לא חלק מסגל הקבוצה".

הסיבה לגריעתם אינה ידועה בשלב זה ופנרבחצ'ה צפויה להסביר את ההחלטה בהודעה נוספת שתימסר לתקשורת, אבל על פי הדיווחים הסיבה נעוצה במחאה לכאורה של השחקנים על כך שלא קיבלו שכר. אוזיל טען לאחרונה כי הוא פצוע בגב ובמועדון מאמינים שהוא שובת בדרכו בעקבות אי תשלום שכרו.

מסוט אוזיל. BSR Agency, GettyImages
שוב בעיות סביב שכרו? אוזיל/GettyImages, BSR Agency

אוזיל בן ה-33 עזב את ארסנל בינואר 2021 ועבר לפנרבחצ'ה בתור הכוכב הגדול שינסה לסייע למועדון הפאר לזכות בתארים אחרי שנים שחונות - פנרבחצ'ה לא זכתה באליפות מאז 2014, בגביע מאז 2013 ולליגת האלופות לא העפילה מאז 2008/09. בחצי העונה הראשונה שלו בטורקיה אוזיל בישל פעם אחת ב-11 משחקים וכלל לא כבש, אך העונה הבקיע תשעה שערים ובישל פעמיים ב-26 הופעות בכל המסגרות.

משחקה האחרון של פנרבחצ'ה היה לפני ארבעה ימים ובו אוזיל פתח בהרכב ואף ענד את סרט הקפטן, אך הוחלף עם סיומה של המחצית הראשונה. חוזהו בפנרבחצ'ה אמור להסתיים רק ביוני 2024.

העונה פנרבחצ'ה מדורגת שלישית עם 53 נקודות במאזנה, אולם היא במרחק של 17 נקודות מהפסגה אותה כבשה טרבזונספור שנמצאת בדרכה לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully