וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקטלוניה משוכנעים: רוברט לבנדובסקי רוצה להגיע לברצלונה

בתקשורת המקומית טוענים שקשריו הטובים של פיני זהבי (סוכנו) עם לאפורטה עשויים לקדם עסקה אפשרית על הסקורר, שמסיים את חוזהו בקיץ בבאיירן מינכן. אלבה: "צריך להאריך חוזה לדמבלה"

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

כבר הרבה זמן שבגרמניה מדווחים שרוברט לבנדובסקי מעוניין לעזוב את באיירן מינכן בתום העונה. אבל האם הסקורר הפולני ימצא את עצמו בעונה הבאה בברצלונה? בתקשורת הקטלאנית מדווחים היום (חמישי) שהאפשרות הזו ממשית למדי ושהשחקן עצמו רוצה להגיע לקאמפ נואו. לפי הדיווח, העובדה שפיני זהבי, סוכנו הישראלי של לבנדובסקי, הוא חבר קרוב של לאפורטה הנשיא, עשויה להקל על עסקה שכזו.

כידוע, חוזהו של הגרמני מסתיים בקיץ וזה יקל מבחינה פיננסית על ברצלונה, שלא תצטרך לשלם דמי העברה לשחקן, שלדעת רבים הוא הטוב בעולם כיום. לבנדובסקי משחק כבר 12 שנים בגרמניה (כולל בורוסיה דורטמונד) והוא רוצה לחוות פרק חדש בקריירה שלו שנמצאת כבר לקראת סופה, מאחר שהפולני יחגוג 34 באוגוסט.

לבנדובסקי שבר את כל שיאי השערים בגרמניה וגם זכה עם באיירן בכל תואר אפשרי כולל ליגת האלופות (2020) וכמובן אליפויות למכביר (7). עד כמה גדולה התפוקה של לבנדובסקי? הסקורר הגרמני כבש העונה 31 שערי ליגה ב-27 הופעות ובשבע העונות האחרונות לא ירד מרף ה-20 שערי ליגה.

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בעונה הבאה בברצלונה? לבנדובסקי/רויטרס

בפגרת הנבחרות הקרובה ספרד תארח את אלבניה ואיסלנד, ולקראת צמד המשחקים שחקניה העניקו ראיונות לכלי התקשורת השונים במדינה. אחד השחקנים התראיין הוא ג'ורדי אלבה, ששוחח עם "קאדנה סר" והתייחס לקלאסיקו האחרון, לשני כוכבים גדולים שהוא שיתף איתם פעולה וכמובן - גם לנבחרת הלאומית.

אלבה דיבר על ה-0:4 נגד ריאל מדריד: "אף פעם לא קל להבקיע רביעייה בברנבאו, זו האויבת היום-יומית שלנו ואפשר היה לכבוש עוד שערים. יהיה קשה לזכות בליגה כי הם בעונה טובה מאוד והפסידו מעט משחקים, אבל אנחנו עשינו שינוי עצום וצריכים להמשיך לנצח משחקים". על העקיצה של אריק גרסיה לוויניסיוס: "לא הראו מה אמר לו ויניסיוס לפני זה, את זה אריק צריך לספר. אריק גרסיה הוא קדוש".

המגן נשאל את מי הוא מעדיף, ארלינג הולאנד או קיליאן אמבפה: "לא יודע, אמבפה מטורף והוא הראה את זה נגד מדריד. גם הולאנד צעיר ומרבה לכבוש. זה לא אותו דבר לשחק בדורטמונד או בפ.ס.ז' לעומת הקאמפ נואו או הברנבאו. צריך לראות מה הם היו עושים כאן".

עוד בוואלה!

כמו בימי הזוהר: ברצלונה מחצה 0:4 את ריאל מדריד בקלאסיקו

לכתבה המלאה
עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה חוגג שער. Angel Martinez, GettyImages
אלבה רוצה שיישאר. דמבלה/GettyImages, Angel Martinez

בנוגע לעתידו של עוסמאן דמבלה בברצלונה אמר אלבה: "אני חושב שהמועדון צריך להאריך לו את החוזה. הוא אחד הטובים בעולם בעמדה שלו, בפער. יש לו מוטיבציה ואני לא יודע מה הוא יעשה, אבל הלוואי שיישאר".

הספרדי התייחס גם לעזיבות של ליאונל מסי וניימאר: "אני מניח שהיה למסי קשה מאוד לעזוב לפריז אחרי חיים שלמים בברצלונה, גם לו וגם לאוהדי ברצלונה. מסי הוא השחקן שהבנו אחד את השני הכי טוב על המגרש, יהיה נחמד אם הוא יחזור. סבלתי מאוד מהפרידה בגלל החברות בינינו. ניימאר היה חיוני לבארסה, את הטריו עם סוארס ומסי אי אפשר לשחזר. במקומו הייתי נשאר, אבל מכבד את ההחלטה שלו".

לסיום, אלבה דיבר על נבחרת ספרד ומאמנה לואיס אנריקה, אשר בתקופה מסוימת השאיר את מגנה של ברצלונה מחוץ לסגל: "היחסים עם לואיס אנריקה תמיד היו טובים, אבל לו יש הרבה אופציות בעמדה שלי. הוא מכיר אותי ויודע מה אני יכול לתרום. הוא צריך להמשיך, הוא המאמן הכי טוב שיכול להיות לנו, אין לי שום ספק בזה. הוא מושלם לנבחרת. פיקה? מבחינת הרמה הוא יכול להיות פה, הוא החליט לא להגיע יותר, אבל גם 'ג'רי' אף פעם אתה לא יכול לדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully