וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לפורטוגל? "פורטו בודקת אפשרות להחתים את רונאלדו"

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 7:42

דיווח: מוליכת הליגה בפורטוגל מגבשת הצעה עבור כוכב מנצ'סטר יונייטד, שגדל בספורטינג ליסבון. לרונאלדו יש עוד עונה בחוזהו

תקציר: פורטוגל - סרביה 2:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו יתייצב הערב (21:45, ספורט4) למשחק קריטי עם נבחרת פורטוגל בקרב על המונדיאל נגד טורקיה. המשחק הזה ייערך בפורטו, אבל האם רונאלדו עצמו ישחק בפורטו בעונה הבאה? התסריט הזה נראה דמיוני, אבל ב-Football Insider טוענים שמוליכת הליגה בפורטוגל תנסה להחתים את הכוכב הגדול, שגדל בכלל בספורטינג ליסבון היריבה המושבעת והאלופה של פורטוגל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. Shaun Botterill, GettyImages
יחזור לפורטוגל? רונאלדו/GettyImages, Shaun Botterill

על פי הדיווח הזה, ראשי פורטו עוקבים אחרי מצבו של רונאלדו במנצ'סטר יונייטד ואם הוא אכן יעזוב את השדים האדומים בקיץ, הם ינסו לרקום עסקה שתחזיר אותו לפורטוגל אחרי כמעט שני עשורים של קריירה מופלאה במנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ויובנטוס.

לרונאלדו יש עוד עונה בחוזהו במנצ'סטר יונייטד, בשורותיה הוא חתם בקיץ הקודם לשנתיים. אלא שבפורטו מאמינים שקפטן נבחרת פורטוגל רוצה לחזור למדינה בה נולד. רונאלדו כבש תשעה שערים ב-13 משחקים עם סולשיאר ביונייטד, אבל רק שישה שערים ב-16 משחקים תחת המאמן רלף רנגניק ובאנגליה טוענים שיש משבר ביחסים בין השניים. פורטו מקדימה כרגע בשש נקודות את ספורטינג ליסבון במאבק על האליפות בפורטוגל והשם הכי מוכר בשורותיה הוא פפה, הבלם שמשתף פעולה עם רונאלדו בנבחרת והיה חברו גם בריאל מדריד הרבה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully