וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאלוני על מסי: "השחקנים סביבו גורמים לו להרגיש כעוד אחד"

על רקע היכולת הבינונית של מסי בפריז, מאמן ארגנטינה התייחס להבדלים בין היכולת בנבחרת ובקבוצה. סקאלוני אישר: אגוארו יהיה חלק מהצוות המקצועי למונדיאל

תקציר: בוקה ג'וניורס מנצחת 0:1 את ריבר פלייט במונומנטל בסופר קלאסיקו/ספורט1

נבחרת ארגנטינה תשחק בלילה שבין שישי לשבת מול נבחרת ונצואלה במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה. לאחר שהאלביסלסטה הבטיחו כבר את מקומם בקטאר, מירב העיסוק בתקשורת בארגניטנה הוא בליאונל מסי, שמגיע לאחר תקופה לא פשוטה בפריז סן ז'רמן, כולל שריקות הבוז שנשמעו לעברו לאחר ההדחה של קבוצתו מליגת האלופות.

מאמן ארגנטינה ליאונל סקאלוני התייחס למסי: "מצבו טוב, הוא מרגיש בנוח ומוכן לשחק. החבורה שליכדנו סביבו גורמת לו להרגיש כעוד שחקן בקבוצה. מה שתמיד היה צריך להיות נורמלי הפך לנורמלי רק בשנה האחרונה".

מאמן נבחרת ארגנטינה ליונל סקאלוני. Alexandre Schneider, GettyImages
"לא חושב שהמצב בפ.ס.ז' משפיע על מסי לרעה". סקאלוני/GettyImages, Alexandre Schneider

על מצבו של מסי בפריז סן ז'רמן: "נסעתי לספרד לצפות במשחק מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות ומבחינתי הוא שיחק טוב. הוא שלט במשחק, אבל בסופו של דבר הקבוצה שלו מצאה את עצמה מחוץ לליגת האלופות. לפעמים האנרגיות של הסנטיאגו ברנבאו מספיקות כדי להפוך משחק".

על הציפיות בפ.ס.ז': "אני לא חושב שהמצב משפיע עליו לרעה, ובכל פעם שהוא מגיע לנבחרת הוא מראה את זה. המשחק מול ונצואלה הוא הזדמנות טובה עבורו לשחק עבור מולדתו בבית בפעם האחרונה לפני הנסיעה לגביע העולם ולהראות מי הוא".

כמו כן, סקאלוני אישר שסרחיו אגוארו יהיה חלק מהצוות המקצועי של נבחרת ארגנטינה בגביע העולמי בקטאר, שיהווה חוליה מחברת ומקשרת בין השחקנים למאמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully