וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתמודדות של אוסקה: "התחלתי טיפול והבנתי כמה זה עוזר"

הטניסאית שהתפרקה באינדיאן וולס מתמודדת עם הקשיים הנפשיים: "אם אפשר להיעזר באיש מקצוע, זה שווה אפילו בשביל חצי אחוז"

נובאק דג'וקוביץ' מגורש מאוסטרליה/מתוך טוויטר

נאומי אוסקה צלחה אמש (רביעי) את הסיבוב הראשון בטורניר מיאמי, ונראה שההתאוששות שלה מהתקרית באינדיאן וולס מתקדמת בכיוון חיובי. לאחר שניצחה 3:6, 4:6 את אסטרה שארמה האוסטרלית, אוסקה שיתפה את העיתונאים בווידוי לא שגרתי.

"לא יודעת אם מותר לי לומר את זה, אבל סוף סוף התחלתי טיפול אחרי אינדיאן וולס. זה לקח רק שנה אחרי רולאן גארוס", סיפרה אוסקה בניסיון לשלב הומור בסוגיה. כזכור, הטניסאית פרצה בבכי בעיצומו של משחק בשבוע שעבר, לאחר שאוהדת צעקה לעברה מהיציעה "נאומי, את גרועה!". "הבנתי כמה זה עוזר. אני שמחה שיש סביבי אנשים שהמליצו לפנות לזה.

אוסקה נשאלה מדוע בחרה לפנות לטיפול דווקא עכשיו, והסבירה שאחותה מרי, טניסאית לשעבר, הביעה דאגה רבה למצבה: "אני מרגישה שניסיתי המון דברים כי אני נוטה לשמור בפנים, ואני גם רוצה לעשות הכל בכוחות עצמי. מעסיקים מאמן טניס, מאמן כושר, אבל הראש הוא דבר כל כך גדול. אם אפשר להיעזר באיש מקצוע, זה שווה אפילו בשביל חצי אחוז".

נאומי אוסקה, טניסאית יפנית. Robert Prange, GettyImages
הטיפול עזר. אוסקה/GettyImages, Robert Prange

כזכור, היפנית פרשה מרולאן גארוס אשתקד, לאחר שמארגני הטורניר לא הסכימו לקבל את בקשתה שלא להתבטא בתקשורת עקב קשיים נפשיים. לאחר מכן היא גם ויתרה על ההשתתפות בווימדלבון, ולקחה הפסקה. "חשבתי על הסיטואציה באינדיאן וולס והבנתי שמעולם לא הוטרדתי. שרקו לי בוז, אבל לא צעקו לי משהו כזה באופן ישיר. עכשיו אני מרגיש שאני מוכנה לזה. חיזקתי את עצמי לפני המשחק והזכרתי לעצמי שזה יכול לקרות. רק הייתי צריכה לשנות את המנטליות שלי קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully