וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה פרשה מרולאן גארוס: "סובלת מדיכאון מאז 2018"

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 23:13

אחרי כל הסערה סביב מסיבות העיתונאים, היפנית הודיעה שלא תשחק בפריז: "אני מתמודדת עם חרדות ומרגישה פגיעה"

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. AP
פורשת מרולאן גארוס. אוסקה/AP

אחרי כל סערת נאומי אוסקה, שהודיעה שהיא מסרבת להשתתף במסיבות עיתונאים והאיומים של טורנירי הגרנד סלאם בעקבות כך, הודיעה היום (שני) היפנית שהיא פורשת מרולאן גארוס.

"שלום לכולם, לא דמיינתי או התכוונתי שזה יהיה המצב כשפרסמתי את ההודעה שלי לפני כמה ימים. אני חושבת שהדבר הכי טוב עבור הטורניר, השחקנים האחרים והבריאות שלי זה שאפרוש כך שכולם יוכלו לחזור להתמקד בטניס בפריז. לא רציתי להיות הסחת דעת ואני מקבלת את זה שהתזמון שלי לא היה אידיאלי וההודעה שלי הייתה יכולה להיות ברורה יותר. יותר מכך, מעולם לא הייתי מרשה לעצמי להשתמש במונחים של בריאות נפשית בצורה קלילה.

"האמת היא שסבלתי מתקופות ארוכות מאוד של דיכאון מאז אליפות ארצות הברית והתקשיתי מאוד להתמודד עם זה. כל מי שמכיר אותי יודע שאני מופנמת וכל מי שאי פעם ראה אותי בטורניר ראה שאני תמיד מסתובבת עם אוזניות כי זו הדרך שלי להרגיע את החרדה החברתית שלי. למרות שתקשורת הטניס תמיד הייתה נחמדה אליי (ואני רוצה להתנצל במיוחד כלפי העיתונאים המגניבים שאולי פגעתי בהם), אני לא אחת שמדברת בטבעיות במעמדים כאלה ולכן מקבלת גלים של חרדה לפני שאני מדברת עם התקשורת העולמית. אני נעשית ממש עצבנית ולחוצה כדי להעניק את התשובות הכי טובות שאני יכולה".

אוסקה המשיכה: "אז כאן בפריז כבר הרגשתי פגיעה וחרדתית אז חשבתי שיהיה עדיף אם אדאג לעצמי ואוותר על מסיבות העיתונאים. הכרזתי על זה לפני הטורניר כי הרגשתי שהחוקים הם מיושנים ורציתי להבהיר את זה. כתבתי בפרטיות למארגני הטורניר שאני מתנצלת ואמרתי שאשמח לדבר איתם אחרי שהטורניר ייגמר כי טורנירי גרנד סלאם הם אינטנסיביים מאוד. אני הולכת לקחת קצת זמן מחוץ למגרש עכשיו, אבל כשזה יהיה הזמן הנכון אעבוד עם הסבב כדי לבחון דרכים שבהן נוכל להפוך את הדברים לטובים יותר עבור השחקנים, התקשורת והאוהדים. בכל מקרה, אני מקווה שכולכם בסדר ונשארים בטוחים, אוהבת את כולכם ונתראה כשנתראה".

נשיא איגוד הטניס הצרפתי ז'יל מורטון אמר: "הפרישה של נאומי מרולאן גארוס מצערת. אנחנו מאחלים לה רק טוב והתאוששות מהירה ואנחנו מצפים לקבל את נאומי בטורניר בשנה הבאה. כמו כל טורנירי הגרנד סלאם, ה-WTA וה-ITF, אנחנו מחויבים לבריאות של כל השחקנים ונמשיך להשתפר בכל אספקט של החוויות שלהם בטורנירים שלנו - כולל עם התקשורת, כמו שתמיד עשינו. תודה לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully