וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "זו קפיצת מדרגה להפועל חולון, אך אנו רוצים עוד צעד קטן"

23.3.2022 / 21:59

הסגולים חגגו עלייה שנייה ברציפות לרבע גמר ליגת האלופות. המאמן הודה: "כשנקלענו לפיגור, חצי הגמר נגד בני הרצליה עבר לי בראש, ואני לא יודע למה נשארתי רגוע". ה-MVP אדם סמית': "נראה לי שהאולם שלנו הוא הכי קשה באירופה"

תקציר מהיורוקאפ: שלונסק ורוצלאב - פרטיזן בלגרד 93:71, 15 נקודות לים מדר/ספורט1

הפועל חולון ברבע גמר ליגת האלופות. בעונה שעברה זה עוד נשמע יוצא דופן, אולי אפילו מעט מוזר, אבל הערב (רביעי) היא עשתה זאת שוב. הסגולים התאוששו מפיגור מוקדם בן 16 נקודות, ניצחו את דיז'ון 83:90 וסיימו במקום הראשון בבית ט' בטופ 16.

הגרלת שלבי הפלייאוף תתקיים ביום שישי, ואז תדע הקבוצה הישראלית נגד מי תופיע בסדרת הטוב משלושה (כשיתרון הביתיות לזכותה): שטרסבורג, אוניקאחה מלאגה או טופאש.

מייקל קייזר ושחקני הפועל חולון חוגגים. ברני ארדוב
הפועל חולון עשתה זאת שוב/ברני ארדוב

"כשרק הגעתי הנה", נזכר המאמן גיא גודס, "טסנו למשחק נוקאאוט נגד בשיקטאש, ואם לא השלשה של גיא פניני שם, לא היינו יושבים כאן עכשיו. מכאן אנחנו צריכים להמשיך ולצמוח. ההישג הזה הוא קפיצת מדרגה משמעותית למועדון, אבל אנחנו רוצים בצניעות לקחת עוד צעד קטן קדימה.

"כשנקלענו לפיגור, בראש עבר לי המשחק בחצי גמר גביע המדינה נגד בני הרצליה, והמשחק של נבחרת ישראל נגד פולין, ועוד כל מיני משחקים משנים קודמות. אבל נשארתי רגוע, ואני לא יודע למה. אולי בגלל ההיכרות עם השחקנים שלי, אולי בגלל שאנחנו בבית, עם האנרגיות שהקהל מביא לנו. התחלנו לחזור צעד אחרי צעד, לא בכדורסל גדול, והצבנו לעצמנו מטרה לרדת מפיגור דו ספרתי עד למחצית. היינו במינוס שלוש, והבנו שזה משחק חדש. כשהמומנטום התהפך, הם עברו לרדוף אחרינו".

עוד בוואלה!

סגולה להצלחה: הפועל חולון גברה על דיז'ון ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
אדם סמית', הפועל חולון. ברני ארדוב
ה-MVP הברור מאליו. אדם סמית'/ברני ארדוב

למרות שמייקל קייזר ניפק 26 נקודות ו-8 ריבאונדים, כריס ג'ונסון תרם דאבל-דאבל של 16 ו-10, וג'ו רגלנד חילק 7 אסיסטים, ה-MVP הברור מאליו היה אדם סמית'; אלה לא רק 29 הנקודות שקלע, 7 האסיסטים שמסר ו-5 השלשות שצלף, אלא העובדה שהוא היה היחיד שתיפקד בדקות הקשות שבה הקבוצה כולה לקתה בהלם.

"התחלנו רע, אבל עשינו את מה שאנחנו עושים כל השנה ונלחמנו. זה משחק של להיות או לחדול, וכולם היו בשיאם. כריס וקייזר היו אדירים, ג'ו היה ג'ו. אני גאה בהם, ובכלל לא רוצה לדבר על עצמי", אמר סמית', ולא שכח להודות לקהל: "לא הייתי כאן לפני שהגעתי לקבוצה, ונראה לי זה האולם הכי קשה לשחק בו באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully