וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרו על המגמות: בני הרצליה גברה בביתה 72:79 על גליל עליון

באב (29 נק') הוביל את המארחת לניצחון בית שביעי ברציפות, סיכוייה של האורחת להעפיל לבית העליון נפגעו עם הפסד חוץ שביעי ברציפות

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

תמונת הבית העליון בליגת העל בכדורסל עדיין לא הושלמה, והערב (רביעי) נערך משחק השלמה מהמחזור ה-14 בו בני הרצליה והפועל גליל עליון קיוו להשיג ניצחון משמעותי במאבקי המיקום. מחזיקת הגביע הטרייה שמרה על הבית, ניצחה 72:79 את העולה החדשה ושיפרה עמדות לקראת הפלייאוף. מנגד, האורחת איבדה מעט גובה והיא עדיין מביטה מבחוץ על השיישה הראשונה. עבור הרצליה מדובר בניצחון בית שביעי ברציפות, בעוד האורחת נחלה הפסד שביעי ברציפות מחוץ לכפר בלום.

כריס באב, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
להט. באב/ברני ארדוב

אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ב-20:24 להרצליה, המארחת תפסה פיקוד ועלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השני. גליל עליון חזרה למשחק בזכות הישראלים שלה בתחילת הרבע השלישי ושחקניה הזרים השלימו את המהפך. הרכש הטרי של ברק פלג, די ג'יי קנדי, הראה ניצוצות והוביל את הריצה בדרך ליתרון דו ספרתי.

המומנטום של האורחת נקטע עם פתיחת הרבע האחרון, אך די ג'יי קנדי ניסה לשמור על היתרון בצד של האורחת. פעולות גדולות של כריס באב בדקות הסיום החזירו את היתרון לאורן אהרוני, וסדרת זריקות עונשין בדקה האחרונה סגרו סיפור. באב להט עם 29 נקודות, 15 של קנדי לא הספיקו מנגד.

קלעו להרצליה: כריס באב 29, מוריס קמפ 18, סנדי כהן 10, צ'ינאנו אונואקו 7, אנדי ואן וליט 5, שון דאוסון ודי ג'יי קופר 4 כ"א, יאיר קרביץ 2.

קלעו לגליל עליון: די ג'יי קנדי 15, נמרוד לוי 13, אייק אייריבו וגבי צ'אצ'אשווילי 9 כ"א, איתי מושקוביץ 8, שאבון לואיס 7, אייזיה אייזנדורף 6, ברייס וושינגטון 5. שותף ולא קלע: רון כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully