וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביקור רע מכל הבחינות": מילאנו עזבה את ישראל חבולה וכועסת

23.3.2022 / 11:13

מיטוגלו נמצא חיובי גבולי בבדיקת קורונה, נכנס לבידוד ועזב באמבולנס, מסינה נזף בדאטומה, נזף באבי אבן, כעס על הטלוויזיה והתקשורת והובס, והאיטלקים הסתבכו במאבקי הפלייאוף: "אחד המשחקים הגרועים שלנו בתל אביב אי פעם"

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

מילאנו יצאה אמש (שלישי) מיד אליהו עם תבוסה 75:58 ממכבי תל אביב שסיבך את האיטלקים במאבק על הביתיות בפלייאוף. למילאנו ארבעה משחקים עד לסיום העונה, כשהקרוב שביניהם נגד החמישית בטבלה אנדולו אפס, כשהפסד יקרב אותם עד מרחק משחק אחד מהטורקים, וישים את יתרון הביתיות שלהם בסימן שאלה גדול.

מי שיצא מתוסכל ועצבני במיוחד מהמשחק היה מאמן הקבוצה אטורה מסינה. עם תחילת המשחק נראה המאמן האיטלקי כעוס מאוד על צוות השיפוט ושחקניו, כשהוא גוער בג'יג'י דאטומה וזורק אותו לספסל אחרי ארבע דקות מבלי להחזיר אותו.

אטורה מסינה, מאמן מילאנו. דני מרון
כעס בסיום. מסינה/דני מרון

מסינה כעס בסיום על מאמן מכבי תל אביב אבי אבן לאחר שג'יימס נאנלי ממכבי קלע שלשה על הבאזר במקום לעצור את המשחק. הוא המשיך כעוס לאזור חדר ההלבשה, סירב בתחילה להתראיין לטלוויזיה, לבסוף התרצה, היה כעוס בראיון ולאחר מכן גם במסיבת העיתונאים התפרץ בעקבות שאלה שלא מצאה חן בעיניו.

הצרות של מילאנו בתל אביב החלו עוד לפני המשחק. עם ההגעה לארץ ביום שני גילו כי הפורוורד היווני קונסטנטינוס מיטוגלו יצא גבולי חיובי בבדיקת קורונה ולא יכול לשחק. בתחילה למיטוגלו הייתה בעיה להיכנס לארץ, אך לבסוף שהה בחדר מבודד בבית המלון ועזב את ישראל כשהוא מגיע עד לפתח המטוס שהוציא את מילאנו מישראל באמבולנס. מיטוגלו צפוי לעבור בדיקות נוספות בטורקיה, וייתכן שעוד ישחק נגד אנדולו אפס.

"זה היה ביקור רע מאוד מכל הבחינות", אמר אחד מאנשי מילאנו אמש ביציאה מיד אליהו, "הגענו לכאן בהרכב אחד, שיחקנו בהרכב אחר, שיחקנו כדורסל רע מאוד והכל הלך נגדנו. נקווה שנלמד מזה לעתיד, אבל זה אחד המשחקים הכי גרועים שלנו בתל אביב אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully