וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון פנה לקבוצות: "המצב באוקראינה מחייב אותנו לסייע"

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 14:44

ההתאחדות האוקראינית פנתה למקבילתה בישראל וביקשה עזרה, יו"ר שיגר מכתב רשמי למועדונים: "כל אחד יתרום כמיטב יכולתו ציוד מזון בסיסי"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

הפלישה לאוקראינה והמלחמה במדינה נמשכת כבר קרוב לחודש. היום (רביעי) פרסמה ההתאחדות לכדורגל כי יושב הראש אורן חסון פנה במכתב רשמי לכלל מועדוני הכדורגל בארץ בבקשה להירתם למבצע סיוע לההתאחדות האוקראינית.

"בעקבות המלחמה בין רוסיה ואוקראינה, קיבלנו פנייה נואשת מהתאחדות הכדורגל האוקראינית בבקשה לסייע ככל שיתאפשר לנו", פנה חסון לכל הקבוצות, "המצב הקשה של האזרחים, הספורטאים, הכדורגלנים והכדורגלניות באוקראינה מחייב אותנו להתגייס ולסייע למי שמוצאים עצמם כעת בנסיבות איומות.

ג'יאני אינפנטינו נשיא פיפ"א עם אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
דואג לסיוע לאוקראינים. חסון עם נשיא פיפ"א/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

"בחרנו להוביל מהלך משותף יחד עם כלל מועדוני הכדורגל בישראל, במסגרתו כל אחד מהם יתרום כמיטב יכולתו ציוד מזון בסיסי. ההתאחדות לכדורגל תתרום בנוסף ציוד רפואי, תדאג לאסוף את מוצרי המזון מהנקודות שמצוינות בהמשך פנייתי, תארוז את התרומות ותעבירן לנקודות הגבול מהן תוכל ההתאחדות האוקראינית לאסוף את הסיוע הכל כך נחוץ לפעילים ולפעילות במסגרתה. אני סמוך ובטוח כי ההתגייסות תהיה ברוחב לב, מנת חלקם של כלל המועדונים ולתפארת הכדורגל הישראלי ומדינת ישראל. תודתי הגדולה לכל מי שנרתם למהלך החברי, ההומני, הכל כך מתבקש", סיכם חסון.

בהמשך להודעה הרשמית, נמסר כי עובדי ועובדות ההתאחדות לכדורגל יהיו אחראים לארוז את החבילות ולהבטיח את שינוען לטובת הגעה לאוקראינה. זאת בדומה למבצע גיוס תרומות עבור משפחות נזקקות בישראל שהובילה ההתאחדות לכדורגל והוליד סך תרומות כספי של 1.7 מיליון שקל שתורגמו ליותר מ-11,500 סלי מזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully