וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות מבלגיה וצרפת הגישו הצעות על ג'ונתן סיסה

23.3.2022 / 10:34

בלם הפועל חדרה עשוי להימכר בקיץ הקרוב בסכום שנע סביב 600-700 אלף דולר. אורן גולן ייפגש עם קורצקי לגבי הארכת חוזהו

תקציר: הפועל חדרה - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

הפועל חדרה שפתחה ברגל ימין את משחקי הפלייאוף התחתון עם ניצחון יפה נגד הפועל ירושלים, רושמת בסך הכל עונה יוצאת מהכלל מבחינתה. הקבוצה אמנם כשלה במשימת הכניסה לפלייאוף העליון, אך הבטיחה מזמן את הישארותה בליגה וכעת יכולים במועדון להריץ שחקנים צעירים ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה.

הבלם מחוף השנהב ג'ונתן סיסה, הוא ללא ספק אחד המצטיינים העונה בקבוצה ובליגת העל בכלל. כושרו הטוב של סיסה, שבקרוב ימלאו לו 25, לא נעלם מעיניהם של סקאוטים מרחבי היבשת ולוואלה ספורט! נודע שלאחרונה הוא קיבל שתי הצעות מהליגה הראשונה בבלגיה והצעה נוספת מהליגה הבכירה בצרפת. בחדרה ידעו במהלך העונה שהם מחזיקים ביהלום, ודאגו כבר בחודש דצמבר האחרון להאריך את חוזהו עד לתום עונת 2022/23.

שחקן הפועל חדרה, ג'ונתן סיסה. לירון מולדובן
יימכר בקיץ? סיסה/לירון מולדובן

כבר בינואר קיבלו ראשי חדרה הצעות על סיסה, אך העדיפו להשאיר אותו בסגל. בהנהלת הקבוצה, שסבלה לאחרונה מקשיים כלכליים, לא פוסלים את האפשרות למכור אותו כבר בקיץ הקרוב, במידה ותגיע הצעה כספית מפתה על הבלם, כאשר תג המחיר המוערך שלו נעמד ב-600-700 אלף דולר.

במקביל למטרות המקצועיות שהוצבו לשחקנים לקראת המשך הפלייאוף התחתון, ינסו במועדון לסגור בקרוב גם את עניין הארכת חוזהו של המאמן מנחם קורצקי. היועץ המקצועי אורן גולן צפוי להיפגש בימים הקרובים עם קורצקי והשניים ינסו לקבל החלטה סופית האם להמשיך יחד לעונה שלישית או להיפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully