וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר חוששת: "אם לא נתחיל לנצח אחרי הפגרה, כבר לא נוכל לתקן"

23.3.2022 / 11:00

ההפסד של הפועל ירושלים לא הרגיע את יוסי אבוקסיס, שהתחיל בהכנות למשחק מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון הבא בסגל חסר במיוחד. בקבוצה מתכוננים גם למאורע החריג: איש המשק המיתולוגי מאיר הרוש עומד לדין - דווקא בגלל עימות עם אוהד של בית"ר ביציע

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

מאורע נדיר יתרחש הערב (רביעי), כאשר איש המשק של בית"ר ירושלים מאיר הרוש יעמוד לדין בעקבות הרחקתו במשחק הקבוצה נגד הפועל חיפה ביום ראשון. בדו"ח שכתב השופט דניאל בר נתן צוין כי "בדקה ה-65 השופט הרביעי דיווח לי כי מר הרוש עלה ליציע והתעמת פיזית עם אחד האוהדים, ועל כן הורחק בכרטיס אדום. יש לציין כי עם שריקת הסיום המתין לי מר הרוש במנהרת השחקנים והתנצל".

באופן משונה, הרוש הורחק לאחר עימות עם אוהד בית"ר, שנצמד לספסל הקבוצה והחל לקלל את כל יושביו, מהמאמן יוסי אבוקסיס ועד אחרון השחקנים. הרוש ביקש ממנו להירגע ובמקביל דרש מאנשי האבטחה להתערב, כי האוהד "נראה מסוכן" ועוד עלול להיכנס לתחומי המגרש. האוהד לא עצר והחל האוהד לקלל את אימו של הרוש שנפטרה בשנה שעברה. המנהל המיתולוגי לקח קשה את הקללות ודחף את האוהד לתוך היציע, אירוע אותו ראה השופט הרביעי ארז פפיר ואשר בעקבותיו הוא הורחק.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. דני מרון
מחפשים שקט. שחקני בית"ר/דני מרון

יוסי אבוקסיס עורך לקבוצה אימונים בסגל חסר, ללא חמשת שחקני הנבחרות - איתמר ניצן, אוראל דגני, אביאל זרגרי, ג'וסואה מחיאס וחלאופילו פלייטר. גם מקס גרצ'קין, ניב זריהן וריצ'מונד בואצ'י הפצועים לא מתאמנים בשלב זה. לאחר הפגרה תפגוש בית"ר את מ.ס אשדוד, ובקבוצה יודעים שלמרות ההפסד של הפועל ירושלים להפועל חדרה, חייבים להתחיל לנצח. "נגמרות ההזדמנויות. אם לא נתחיל לנצח נגד אשדוד, יכול להיות שכבר לא נוכל לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully