וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף לוץ ועמית חנגל התרגשו: המתיחה שהפילה את כוכבי מכבי חיפה

באווירת פורים ובחסות פגרת הנבחרות, עומר אצילי, דולב חזיזה וכן האקס יובל אשכנזי נפלו קורבן למתיחה ברשתות החברתיות. אצילי אחרי שהתגלתה הבדיחה: "ניסיתי לשמח אנשים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

ליגת העל בכדורגל יצאה לפגרת נבחרות קצרה ומרבית קבוצות ליגת העל יצאו לחופשה, כך שלשחקנים שלא המריאו עם נבחרת ישראל למשחק בגרמניה יש יותר זמן פנוי מהרגיל. ברוח חג הפורים ובחסות אותה פגרה, נראה שהם גם פינו מעט יותר זמן להקדשת סרטונים וברכות - ויש גם מי שנפלו בפח.

אמש (שלישי) פורסמו ברשתות החברתיות סרטונים של שחקן מכבי חיפה עומר אצילי ומאוחר יותר גם של הקשר יובל אשכנזי, שכידוע בחלון ההעברות של חודש ינואר עבר למכבי נתניה, כשהם הפכו לקורבנות של מתיחה במסגרתה הם מברכים את "עמית חנגל" ו"אסף לוץ" לכבוד בר המצווה והנישואין - סביר להניח שמבלי לשים לב שמדובר בשמות מומצאים ומוכרים כמעט לכל מאותה בדיחת ילדות.

צפו בעומר אצילי, יובל אשכנזי ודולב חזיזה נופלים בפח

הבוקר היה זה סאן מנחם שככל הנראה נתקל באותם סרטונים והחליט להצטרף לחגיגה. מגן מכבי חיפה, שנמצא בגרמניה עם הנבחרת שמתכוננת למשחק בשבת, הגדיל לעשות כשהעלה כשהעלה סרטון ובו נראה גם דולב חזיזה מברך את "עמית חנגל" לכבוד בר המצווה. "אתה לא לבד בסירה", כתב מנחם בנוסף וכמובן תייג את אצילי וגם את חזיזה.

כשאצילי גילה שמדובר במתיחה הוא אמר: "אם הייתי מתייחס לכל אחד שמנסה להטריל אותי או להסתלבט עליי, הייתי במקום אחר. אני עושה 20 סרטונים ביום ומנסה לשמח אנשים, הייתי באמצע נהיגה, אמרו לי שקוראים לילד עמית חנגל וזה מה שיצא".

כזכור, אותם שמות מצחיקים ולעתים גסים עלו לכותרות לפני קרוב לעשור כאשר במשחקים האולימפיים ב-2012 השדר משה גרטל פרסם בשידור חי את מספר הטלפון הנייד שלו והציע לצופי תחרויות השחייה לשאול אותו שאלות. הם, בתגובה, אכן הציפו אותו בשאלות, אולם גם גרמו לו להקריא בשידור חי שאלות שכתבו "שמחה ריף", "ברי צקלה" ועוד רבים (ואולי) טובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully