וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ביטון יהיה כשיר לנתניה, ז'ראלדש מגביר את קצב האימונים

22.3.2022 / 15:09

קשר מכבי תל אביב צפוי לחזור לסגל אחרי פגרת הנבחרות, המגן הימני נמצא בהתאוששות מהקרע בשריר הירך האחורי שהשבית אותו בחודש האחרון

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב, שפתחה את הפלייאוף העליון ב-0:0 מאכזב נגד בני סכנין, תתאמן השבוע ללא ששת שחקני הנבחרות השונות. השוער דניאל פרץ נמצא בסגל הנבחרת הצעירה שתפגוש את גרמניה ופולין בשני משחקים מכריעים במוקדמות יורו הצעירות, בעוד שאופיר דוידזאדה, מאור קנדיל, מתן בלטקסה, דן גלזר וגבי קניקובסקי המריאו עם הנבחרת הבוגרת למשחק הידידות נגד גרמניה.

אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
נמצא בשלבי התאוששות אחרונים. ז'ראלדש/אריאל שלום

במחזור שיערך אחרי הפגרה, יצאו הצהובים למשחק חוץ נגד מכבי נתניה ומי שצפוי לחזור לסגל וככל הנראה גם להרכב הוא הקשר דן ביטון, שלא שיחק בשבת האחרונה נגד סכנין בשל התפרים בעקב רגלו. שחקן נוסף שנעדר בתקופה האחרונה הוא המגן אנדרה ז'ראלדש שמחלים מקרע בשריר הירך האחורי ובשבוע האחרון אף הגביר את קצב האימונים שלו.

כזכור, המגן הפורטוגלי נפצע ערב המשחק הביתי נגד פ.ס.וו איינדהובן לפני כחודש ומאז נעדר מהמגרשים. כעת הוא נמצא בשלבים האחרונים של התאוששות וההערכה היא שבקרוב, יוכל לעמוד שוב לרשות הצוות המקצועי.

עוד בוואלה!

קרסטאיץ': "יובאנוביץ' ופריצה ישנו במחצית הראשונה, הם לא היו על המגרש"

לכתבה המלאה
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
צריך להיזהר מצהוב נגד נתניה. גלזר/אריאל שלום

מי שיצטרך להיות זהיר במשחק נגד מכבי נתניה, הוא הקשר דן גלזר שסוחב שמונה כרטיסים צהובים ואם יצבור אחד נוסף מול קבוצתו של בני לם הוא יאלץ להחמיץ את משחק החוץ נגד הפועל באר שבע במחזור ה-30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully