וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "התאוששתי, אבל אני עדיין מודאג"

22.3.2022 / 19:51

בניון שוחח עם השחקנים והציג בפניהם את הצוות בראשות ברומר, קשר שחטאר עשוי לעלות מהספסל בגרמניה לאור המצב אליו נקלע: "יש לי הרבה חברים באוקראינה". על המשך הדרך בשחטאר: "המצב מורכב, אבל אני מאמין שאחרי משחקי הנבחרת אצא לדרך חדשה"

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) אימון נוסף בגרמניה לקראת המשחק מול הנבחרת המקומית בשבת (22:45), כאשר כל הסגל לקח חלק פרט לביברס נאתכו, שעבר טיפולים יממה אחרי ששיחק עם פרטיזן בלגרד.

המאמן הזמני גדי ברומר העביר את האימון, כשעל פי המסתמן מנור סולומון, שאינו בכושר משחק, יפתח על הספסל, על אף שתורגל ב-11 בוריאציות מסויימות. מוחמד אבו פאני קיבל את המושכות במקום נאתכו במרכז השדה ואילו בהתקפה יקבל קרדיט דין דוד. איאד אבו עביד וניר ביטון תורגלו כבלמים ואילו אלי דסה וסאן מנחם כמגינים. גם גבי קניקובסקי יקבל קדיט בקישור.

המנהל המקצועי הנכנס, יוסי בניון, הציג את הצוות בפני השחקנים, דיבר עימם על המחוייבות אותה הוא מצפה מכל אחד ואחד ובמקביל ערך שיחות אישיות קצרות עם מספר שחקנים.

גדי ברומר המאמן הזמני של נבחרת ישראל בכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
כבר יש לו הרכב מסתמן לקראת גרמניה. ברומר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

סולומון, שכידוע בשבועות האחרונים היה בארץ לאחר שנמלט מאוקראינה, התייחס למצב במדינה בה חי בשנים האחרונות: "אני התאוששתי, אני בארץ כבר שלושה שבועות והכול בסדר איתי. אני עוד מודאג ממה שקורה שם, יש לי שם הרבה חברים שאני מאוד אוהב".

על כושרו הגופני לאור העובדה שלא התאמן בתקופה האחרונה: "התאמנתי עם הקבוצה כמה שבועות בתחילת ינואר ואז התחילה המלחמה, התאמנתי פה בתקופה האחרונה ואני מרגיש טוב". לקראת המשחק מול גרמניה הוסיף סולומון: "אנחנו אנדרדוג מוחלט, אנחנו משחקים מול אחת הנבחרות הכי טובות בעולם. אין עוררין לגבי היכולת שלהם, ואנחנו נבוא וניתן את המקסימום שלנו. ננסה לעמוד יפה וננסה לצאת להתקפות מעבר וליזום כשצריך".

על המשך הדרך לאור המצב בשחטאר: "אני שומר על קשר עם השחקנים הברזילאים ששיחקו איתי שם, כולנו מדברים ולא יודעים מה יקרה. המצב מאוד מורכב, אנשים לא מבינים עד כמה. אבל אני מאמין שהכול יסתדר טוב ואחרי משחקי הנבחרת אצא לדרך חדשה. יש כמה ליגות סגורות - הגרמנית, האנגלית והאיטלקית סגורות בפני רישום של שחקנים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully