וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליאן וייגל עשוי לפתוח נגד ישראל, רובין קוך הצטרף לנעדרים

הקשר שמציין היום 5 שנים להופעה האחרונה שלו בנבחרת גרמניה, פייבוריט להחליף את קימיש. הבלם חיובי לקורונה ולא ישחק בשבת

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון במסיבת עיתונאים אחרי פיטורי מרקו בלבול/צילום: צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

נבחרת גרמניה מגבירה מעט את ההכנות למשחק הידידות שלה נגד ישראל ביום שבת (22:45) בביתה של הופנהיים בעיר זינסהיים. לנעדרים הצטרף הבלם רובין קוך, שנמצא אתמול (שני) חיובי לקורונה ונופה מהסגל של האנזי פליק. קוך הצטרף ברשימת הנעדרים ליוזואה קימיש שישהה לצד אשתו הכורעת ללדת, וקארים אדיימי הפצוע.

פליק אמר אתמול שבמקום קימיש הוא יחפש "שחקן שיהיה זה שמייצב את מרכז המגרש" ובגרמניה מעריכים שהוא ייבחר ביוליאן וייגל במקומו. קשר בנפיקה ערך הופעת בכורה במדים הלאומיים בגיל 20 ונכלל בסגל ביורו 2016 (אז עוד כשחקן בורוסיה דורטמונד), אבל מאז חל פיחות במעמדו אצל יוגי לב. היום מלאו 5 שנים להופעה האחרונה שלו בנבחרת גרמניה ונראה שנגד ישראל הוא יחזור ויערוך הופעה שישית.

פליק אמר לפני כמה ימים: "יוליאן לא היה פה הרבה זמן. אנחנו יודעים מה הוא מסוגל לעשות, אבל אנחנו גם רוצים לראות אותו בלייב. אנחנו צריכים אלטרנטיבה לקימיש".

האזינו ל"בונדספוד" - פודקאסט הכדורגל הגרמני

יוליאן וייגל במדי נבחרת גרמניה ב-2017. Boris Streubel, GettyImages
וייגל בהופעה האחרונה שלו במדים הלאומיים, ב-22 במרץ 2017/GettyImages, Boris Streubel

ישראל תתארח בגרמניה ביום שבת למשחק ידידות ושלושה ימים לאחר מכן תארח את נבחרת רומניה בנתניה למשחק רעים נוסף.

סגל נבחרת ישראל:

שוערים: אופיר מרציאנו (פיינורד), איתמר ניצן (בית"ר ירושלים), עומרי גלזר (הפועל באר שבע).

הגנה: אלי דסה (ויטסה), מאור קנדיל (מכבי תל אביב), אוראל דגני (בית"ר ירושלים), מתן בלטקסה (מכבי תל אביב), איאד אבו עביד (הפועל באר שבע), שון גולדברג (מכבי חיפה), אופיר דוידזאדה (מכבי תל אביב), סאן מנחם (מכבי חיפה).

קישור: דור פרץ (ונציה), גבי קניקובסקי (מכבי תל אביב), ניר ביטון (סלטיק), אביב אברהם (מכבי נתניה), ביברס נאתכו (פרטיזן בלגרד), מוחמד אבו פאני (מכבי חיפה), יונתן כהן (פיזה), דולב חזיזה (מכבי חיפה), דן גלזר (מכבי תל אביב), מנור סולומון (שחטאר דונייצק), רמזי ספורי (הפועל באר שבע).

התקפה: תאי בריבו (וולפסברגר), מונס דאבור (הופנהיים), דין דוד (מכבי חיפה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully