וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן וערן זהבי ביחד? פ.ס.וו מכינה את הצוות שיחליף את שמידט

באיינדהובן מתכוננים ליום שאחרי שמידט: ואן ניסטלרוי עשוי לעשות את הקפיצה מקבוצת המילואים, במועדון רוצים לצוות לו עוזר מנוסה ואקס מכבי חיפה מועמד

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:5, שער ובישול לערן זהבי/ספורט1

ערן זהבי יסיים בסוף העונה את חוזהו בפ.ס.וו איינדהובן, ולאחר שנראה היה כי הוא לא יישאר בהולנד לעונה שלישית, באירופה דיווחו כי קבוצתו עשויה בכל זאת לפתוח במשא ומתן על חוזה חדש. מי שבוודאות לא יהיה בפ.ס.וו בעונה הבאה הוא האיש שהביא את זהבי לקבוצה, המאמן רוג'ר שמידט, שכבר הודיע כי יעזוב בקיץ. בעוד הקבוצה עדיין מתמודדת על שלושה תארים, במועדון כבר מגבשים צוות שיחליף את המאמן הגרמני, בין אם זהבי ישאר ובין אם ייפרד.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
בקרוב עם ואן ניסטלרוי ורוטן? זהבי/GettyImages, ANP Sport

על פי האתר ההולנדי "ED", המנהל המקצועי החדש מרסל ברנדס חושב שהאיש הנכון למשרת המאמן הוא לא אחר מאשר חלוץ העבר רוד ואן ניסטלרוי, שמדריך כיום את קבוצת המילואים של הקבוצה שמשחקת בליגת המשנה. ברנדס רוצה לצוות עוזר מאמן מנוסה לוואן ניסטלרוי, כאשר מי שעשוי להיכנס למשבצת הזו הוא מאמן מכבי חיפה בעבר, פרד רוטן.

טרם ברור אם השניים יסכימו להצעה, על אף שנטען כי רוטן כן מעוניין בתפקיד, אך בהולנד דווח כי עם רוטן לצידו, ואן ניסטלרוי ירגיש בנוח לעשות את הצעד קדימה לקבוצה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully